דיגיטל וטק

המשבר בהייטק מחריף: חברת הסטארט-אפ הישראלית פיטרה עשרות עובדים

בזמן שהמשבר בהייטק מחריף, עוד ועוד חברות מתחילות בצמצומים, וחברת ההייטק הישראלית אלמנטור פיטרה 60 מעובדיה: "החלטה קשה. אנחנו נמצאים בסיטואציה של מצב גלובלי משתנה, עלייה באינפלציה והאטה כלכלית בשווקים"
מערכת ice | 
פיטורים בהייטק (צילום unsplash)
בזמן שהמשבר בהיי-טק מחריף וחברות מתחילות בצמצומים, חברת הסטארט-אפ הישראלית, אלמנטור, החלה גם היא בתהליך של קיצוצים, כשעל פי "גלובס" היא כבר פיטרה 60 עובדים, המהווים כ-15% מכוח האדם בחברה.
מנכ״ל אלמנטור, יוני לוקסנבורג, סיפר ל"גלובס": "היום קיבלנו החלטה קשה לשקול להיפרד מכמה עמיתים מוכשרים וטובים אנחנו נמצאים בסיטואציה של מצב גלובלי משתנה, עלייה באינפלציה והאטה כלכלית בשווקים.
 
לוקסנבורג הוסיף: "מתוך אחריות כלפי העובדים והמשתמשים שלנו וכדי להבטיח את היעילות והאפקטיביות של הפעילות שלנו יצאנו לתהליך של שינוי ארגוני כדי לייעל מספר אזורים בחברה, אך יחד עם זאת להמשיך להגדיל את היצע המוצרים שלנו כדי להבטיח את ההצלחה, הצמיחה והיעדים העסקיים של החברה בטווח הארוך לשנים הבאות".
 
רק בשבוע שעבר הודיעה אלמנטור על רכישת חברת סטראטיק והכריזה כי תצרף 16 מעובדיה לאלמנטור. אלמנטור, שהוקמה ב-2015 על ידי יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין, שניהם יזמים חרדים, מפתחת תוסף המתלבש על מערכת ניהול התוכן החינמית של וורדפרס ומוסיף לה יכולות לעיצוב מקצועי של אתר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה