דיגיטל וטק

סימנס ואנבידיה בשת"פ ליצירת מטאברס תעשייתי עשיר ומתקדם

השותפות בין החברות תאפשר לחבר בין כלי ההדמיה המתקדמים של NVIDIA Omniverse לבין פלטפורמת Siemens Xcelerator, כדי ליצור תאומים דיגיטליים עשירים ונאמנים לחוקי הפיזיקה, משלב העיצוב ועד שלב ההפעלה

מערכת ice | 
אנבידיה (צילום באדיבות אנבידיה ישראל)
סימנס (Siemens) - חברה מובילה באוטומציה תעשייתית ותוכנה, תשתיות, טכנולוגיית בנייה ותחבורה, יחד עם אנבידיה (NVIDIA) - חלוצה בגרפיקה מואצת ובינה מלאכותית, הודיעו היום על הרחבת השותפות ביניהן כדי להצעיד קדימה את תחום המטאברס התעשייתי, ולהגביר פיתוח של תאומים דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית שיסייעו לקדם אוטומציה תעשייתית לרמות חדשות.
סימנס ממוקמת כיום בצומת שבין העולם האמיתי והדיגיטלי, פיתוח טכנולוגיית מידע וטכנולוגיה תפעולית. פלטפורמת Siemens Xcelerator - הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית הפתוחה של החברה - מחברת בין תחומים מכניים, חשמליים ותוכנה בתהליכי המוצר והייצור ומאפשרת סינרגיה בין IT (קרי Information Technologies) ל-OT (קרי Operational Technologies).
 
פלטפורמת NVIDIA Omniverse היא המנוע ליצירת עולמות וירטואליים מבוססי בינה מלאכותית, מדמה את חוקי הפיזיקה ומאפשרת יצירה ושיתוף של פרויקטי תלת מימד בקנה מידה תעשייתי. בין היתר היא מאפשרת בניית תאומים דיגיטליים ומודלים תלת ממדיים הנאמנים לחוקי הפיזיקה. NVIDIA AI, המשמשת יותר מ-25 אלף חברות בעולם, היא פלטפורמת הבינה המלאכותית הפופולרית בעולם ומניעה את Omniverse בענן - ומערכות אוטונומיות בקצה.
כצעד ראשון בשיתוף פעולה זה, החברות מתכננות לחבר את Siemens Xcelerator לפלטפורמת NVIDIA Omniverse. החיבור יאפשר ליצור עולמות וירטואליים (מטאברס) תעשייתיים, הכוללים מודלים המבוססים על חוקי הפיזיקה, עם יישומי בינה מלאכותית מבית אנבידיה, שיאפשרו לחברות לקבל החלטות מהירות ועם ביטחון רב יותר. כתוצאה מהחיבור יוכלו השותפים של Siemens Xcelerator למנף את טכנולוגיות NVIDIA Omniverse ו-NVIDIA AI כדי להאיץ את השימוש בתאומים דיגיטליים שיכולים לשפר יעילות של תהליכים לאורך מחזורי הייצור והמוצר.
החברות יוכלו להשתמש בתאומים דיגיטליים כדי לקבל נתוני ביצועים בזמן אמת, לייצר פתרונות IoT תעשייתיים חדשניים, ליישם תובנות מניתוח של נתונים הקיימים בענן, או נתוני חיישנים במחשוב קצה, ולהתמודד עם האתגרים ההנדסיים של המחר על ידי בניית מודלים והדמיות עשירות והפיכתן לנגישות יותר. 
רולנד בוש, נשיא ומנכ"ל Siemens AG, אמר: "לתאומים דיגיטליים נאמנים למציאות, המבוססים על חוקי הפיזיקה ומוטמעים במטאברס התעשייתי יש פוטנציאל עצום לשנות את הכלכלות והתעשיות שלנו. הם מציעים למעשה עולם וירטואלי שבו אנשים יכולים לקיים אינטראקציה ולשתף פעולה כדי לפתור בעיות בעולם האמיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה