דיגיטל וטק

ג'וניפר נטוורקס בפריצת דרך: כך תניע צמיחה עסקית במשק

ג'וניפר נטוורקס מכריזה על Cloud Metro Innovation כדי להניע צמיחה עסקית בת קיימא עבור ספקי השירותים. פתרון המטרו הראשון מסוגו, המבוסס על בינה מלאכותית וטכנולוגיית ענן ואוטומציה מביא לדירוגי יעילות הגבוהים ביותר, הפחתת TCO וביצועים מעולים
מערכת ice | 
גוניפר נטוורקס (צילום גוניפר נטוורקס)
ג'וניפר נטוורקס מכריזה על Cloud Metro Innovation כדי להניע צמיחה עסקית בת קיימא עבור ספקי השירותים. פתרון המטרו הראשון מסוגו, המבוסס על בינה מלאכותית וטכנולוגיית ענן ואוטומציה מביא לדירוגי יעילות הגבוהים ביותר, הפחתת TCO וביצועים מעולים.
Cloud Metro - קטגוריה חדשה של פתרונות לספקי שירותים, המותאמים לטרנספורמציה במטרו וצמיחה עסקית בת קיימא. רשתות מטרו מסורתיות מתמקדות במכשיר עצמו ואינן מצליחות להתמודד עם הדרישות הגדלות בעידן השירותים הדיגיטליים ותקני ה-5G.
ההכרזה היום (ראשון) מתמקדת במתן אפשרות לצמיחה עסקית בת קיימא, עם סדרה של מערכות רשת המסוגלות לספק ביצועים גבוהים, מופעלות על ידי אוטומציה מבוססות על בינה מלאכותית ופועלות בענן. מערכות אלה תוכננו במיוחד לבניית תשתית Cloud Metro מהדור הבא. מערכות אלה יצמצמו משמעותית פגיעה במשאבי טבע, יספקו כלים ושיטות עבודה משופרות כדי לסייע לצוותי התפעול העמוסים, יבטיחו יכולות אבטחה ושירות שיעניקו ללקוחות חווית משתמש נהדרת ויאפשרו לעסקים ליהנות מצמיחה עסקית. 
 
מערכות ה-Cloud Metro החדשות של ג'וניפר מאפשרות תכנון חכם ואדפטיבי של צריכת החשמל  המאפשרות כיבוי אוטומטי של תכונות ושל Packet Forwarding Engines כאשר אינם בשימוש. ה-power  shelf המודולרי והנשלף מפחית פסולת אלקטרונית ומאריך את חיי המערכת על ידי התאמה של עד פי 48 התרחבות ברוחב הפס, בתוך אותו מארז. לא זאת בלבד, הוא גם מאושר כדגם טיטניום על ידי CLEAResult® בתוכנית 80 Plus שלה, מודול הכוח הראשון והיחיד של מכשירי רשת שהשיג דירוג כזה.
קנה המידה, הקיבולת, הביצועים והתכונות החכמות של פורטפוליו ה-Cloud Metro של ג'וניפר, מחליפים את מחזורי החיים המסורתיים של רשתות "rip-and-replace" שעומד על 3-5 שנים, ומבטיחות 12 שנים של שקט. בנוסף לכך, ישנן גם מסלולי Pay-as-you-go, המאפשרים לספקי השירותים להתאים את ההשקעה שלהם באופן תואם לביקוש באותה נקודת זמן. 
השימוש המתקדם של ג'וניפר בטכנולוגיית ה-AI ובאוטומציה בענן מאפשר לספקי השירותים לפשט את העבודה היומיומיות, לפרוס את שירותיהם בצורה מהירה יותר (דקות בודדות במקום שעות), לצמצם משמעותית תקלות ולהאיץ time-to-service. הדבר משפר משמעותית את הפרודוקטיביות מסייע למנדסי הרשתות והמפעילים, ומוביל לשביעות רצון גדולה יותר של הלקוחות - ולא פחות חשוב תורם לשימור העובדים. 
 
הפתרונות החדשים מספקים גם עד ירידה משמעותית של עד 71% של Total Cost of Ownership כלומר TCO, על ידי שימוש ב latest generation of silicon, עיצוב מערכות חדשני ו- Device Onboarding-as-a Service. בנוסף לכך, אבטחת ה-Zero Trust  היא כבר מובנית במערכת, ונעשות בדיקות שירות יזומות, וכן הליכי ניטור ותיקון. 
בעולם של רשתות "רטרו" פתרון הMetro החדש של ג'וניפר בולט במיוחד", אמר ברנדן גיבס, סגן נשיא בכיר לפתרונות אוטומטיים של WAN, ג'וניפר נטוורקס. הפרדיגמה מבוססת הענן שלנו שמציעה Automation-as-a-Service תורמת לעלייה ניכרת בפרודוקטיביות בעבור ספרי השירות. צוותי התפעול לא צריכים לבנות פתרונות אוטומציה מוכרבים בסגנון "עשה זאת בעצמך" ופונים להתמקד בדבר החשוב: חווית שירות מעולה ללקוחותיהם.
על ידי הרחבת פתרון הבינה המלאכותית שלנו לספק השירות WAN, נוכל לשפר את הפרודוקטיביות עבור צוותי תפעול על ידי הפחתת תקלות ושיפור זמינות הרשת. מטריית הפתרונות, ACX7000 שלנו מספקת את פורפוליו ה-Cloud Metro המאובטח, הבטוח, הניתן להרחבה והחכם ביותר בשוק. זהו המענה לצרכי ספקי השירות שגם פועל מעודד שמירה על כדור הארץ, לצד רווחיות וחווית משתמש נהדרת ללקוחות. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה