דיגיטל וטק

מאסק מפתיע: תוקף את טוויטר – אבל מוסיף חבל הצלה

האיש העשיר בעולם לא מפסיק לתקוף את טוויטר בטוויטר גם תוך כדי המשפט - אך בסוף השבוע הוא הוסיף בין המתקפות רמז לכך שהוא כן מעוניין להשלים את העסקה, בתנאי אחד
יאיר מור | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
העימות בין אילון מאסק לטוויטר ממשיך, והאיש העשיר בעולם תוקף את הרשת החברתית ללא רחם. עם זאת, במהלך היממה האחרונה הוא הושיט, לכאורה, עלה של זית לחברה בין המתקפות, ורמז כי ייתכן שעוד ישלים את עסקת הרכישה שלה ללא קשר להתנהלות המשפט ביניהם בתביעה שהגישה נגדו טוויטר לאחר שהודיע על כוונתו לסגת מרכישתה.
 
בתגובה למשתמש בטוויטר, שהסביר שהמחלוקת בין מאסק לטוויטר נובעת מכך שהחברה סופרת את משתמשיה לפי מדד מומצא שלא קיים באף חברה אחרת בתעשייה, ענה מאסק: סיכום טוב של הבעיה. אם טוויטר פשוט תספק את השיטה לדגימת 100 החשבונות (שלפיהם ניסתה להוכיח לו שפחות מ-5% הם "בוטים"; י"מ) וכיצד הם אישרו שהחשבונות אמתיים – העסקה צריכה להמשיך תחת התנאים המקוריים", כתב מאסק, והמשיך: "עם זאת, אם יסתבר שהמסמכים שהגישו ל-SEC שקריים באופן מהותי – (העסקה) לא צריכה (להמשיך)".
בהמשך הוא הוסיף עקיצה נוספת לרשת החברתית ולמנכ"ל הנוכחי שלה: "אני מזמין כאן את פראג אגרוואל לעימות פומבי בנושא שיעור הבוטים בטוויטר. תנו לו להוכיח לציבור אם פחות מ-5% מהמשתמשים היומיים בטוויטר הם מזויפים או ספאם!", הוא כתב.
 
בין לבין, הגיב מאסק לצייצן ששאל האם הרשות לניירות ערך (SEC) חוקרת את טוויטר בשל "טענות מפוקפקות", ענה מאסק: "שאלה טובה, למה הם לא (חוקרים)?". מעבר לכך, הוא גם העלה סקר בין הגולשים, שביקש מהם להגיב על ההצהרה "פחות מ-5% מהמשתמשים היומיים בטוויטר הם מזויפים/ספאם" ב"כן", או "חחחחחחחח לא". באופן לא מפתיע, התשובה השנייה זוכה לרוב מוחלט – כשני שליש מתוך 668,000 הגולשים שענו עד כה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה