דיגיטל וטק

האם עידן נתניהו מאחורינו? ההפתעה הגדולה של השנה בפוליטיקה

הבחירות הסוערות בישראל, ואירועים פוליטיים עולמיים, כיכבו בחיפושים של תושבי המדינה בגוגל – אך דווקא ראש הממשלה המיועד והמוכר לא זכה לעניין מיוחד; המלחמה באוקראינה הציבה את נשיאי שתי המדינות בצמרת; הדר מוכתר היא האדם המחופש ביותר באופן כללי; ולמה כולנו חיפשנו אדם שמת לפני כמעט 30 שנה?
יאיר מור |  6
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, הוא מי שהייתם מצפים למצוא ברשימת הפוליטיקאים המחופשים של השנה, שהוציאה גוגל ישראל במסגרת הסיכום השנתי שלה שפורסם הבוקר (רביעי). מתברר שהייתם טועים. לפי כלי המדידה של גוגל, שמודדים רמת עניין יחסי לאורך זמן, נתניהו לא נמצא לא במקום הראשון, לא בחמישייה הפותחת וגם לא בעשירייה.
את הרשימה הובילה דווקא מי שכל הקריירה הפוליטית שלה היתה בדיחה עצובה ולא יותר – הדר מוכתר; במקום השני נמצא איתמר בן גביר – שעוקף באופן משמעותי את שותפו לרשימת "הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', שנמצא במקום החמישי בלבד.
שלושה פוליטיקאים מהעולם התברגו ברשימה: המלחמה באוקראינה הציבה את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, במקום השלישי; רק שלושה מקומות מתחתיו הנשיא של המעצמה הגדולה בעולם, ג'ו ביידן; ונשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, שהפך לגיבור עולמי, במקום השמיני.
 
במקום הרביעי עידית סילמן, שעברה מ"ימינה" לליכוד; בשביעי מיקי זוהר; טלי גוטליב במקום התשיעי; ואביר קארה בעשירי.
הדר מוכתר היא גם האדם המחופש ביותר בגוגל ישראל באופן כללי, בעוד איתמר בן גביר במקום השלישי ופוטין במקום השמיני; את רוב רשימת האנשים המחופשים שאינם מתחום ספציפי ממלאים ידוענים מתחום הבידור: נירו לוי, שנפצע בתאונת דרכים קשה, במקום השני; סנדי בר במקום הרביעי; אמיר חצרוני, על תקרית הכסא וכל מה שבא אחריה, במקום החמישי; יגאל שילון, שחשף את מצבו הרפואי בסרטו של ארז טל, במקום השישי; סיימון לבייב, הלוא הוא נוכל הטינדר, במקום השביעי; השופטת המודחת אתי כרייף במקום התשיעי; ואסי עזר (לא באמת צריך לפרט כאן את רשימת אלף התוכניות והפרסומות שהוא מגיש, נכון?) במקום העשירי.
ברשימת האנשים שאינם איתנו וזכו לעניין הרב ביותר נמצא המוזיקאי צביקה פיק במקום הראשון; במקום השני העבריין בני שלמה, שנרצח לפני כחודשיים; ספיר נחום, שהחיפושים אחריה טלטלו את המדינה, במקום השלישי; במקום הרביעי איש הטלוויזיה מודי בר-און; במקום החמישי הרוצח ג'פרי דאהמר, שמת כבר לפני כמעט שלושה עשורים, אך הסדרות אודותיו שעלו השנה לנטפליקס החזירו אותו לתודעה הציבורית; במקום השישי הרב אורי זוהר; במקום השביעי הרב חיים קנייבסקי; כוכב הרשת עידן אוחיון במקום השמיני; המשורר הלאומי, יורם טהרלב, במקום התשיעי; והמלכה אליזבת' במקום העשירי.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    המצאת המא ה
    רנה 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדר מוכתר מקום ראשון מאיפו אתם ממציאים את השקרים שלכם אין לכם כבר מה לעשות בחיים
    סגור
  • 5.
    אין לכם תמונה יותר גרועה ???
    מרום 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעודות את תמונתו של נתניהו כרגיל תודיעו שזה סוף עידן חחח
    סגור
  • 4.
    מי מעניין את מי
    ע. 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם פה ועכשיו מהנדסים אותנו, מנווטים אותנו על פי אינטרסנטים שמובילים אותנו באף. הכל מכור !
    סגור
  • 3.
    ביבי המלך לעד
    ביבי המלך לעד 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ביבי המלך כי מלך תמיד נשאר מלך ??????
    סגור
  • 2.
    לוי
    רבק 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא תם עידן ולא נעליים
    סגור
  • 1.
    אתם טועים
    לאומן ציוני 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שכחתם את מי שמאוחרי הקלעים של המשפחה החזירית - הבן הארסי
    סגור