דיגיטל וטק

שביתה בהייטק? זו החברה שהשירותים שלה הושבתו היום

זה לא בגלל המהפכה המשפטית או חוק האפליה: מיקרוסופט סובלת בפעם השלישית מתחילת השנה מתקלת ענק בשירותים המרכזיים שלה, שמשבשת את יכולת העבודה של כל מי שתלוי בהם
יאיר מור | 
עבודה במשרד (צילום unsplash)
מיקרוסופט סובלת זה כעשר שעות מתקלת ענק בשירותים המרכזיים שלה, ולא מצליחה לתקן אותה. 
לפי אתר מעקב זמינות השירותים האינטרנטיים DownDetector, החל מחמש בבוקר לפי שעון ישראל החלו משתמשים בארה"ב במיוחד, אך גם במדינות נוספות, לדווח על בעיות באאוטלוק.קום - היורש של הוטמייל ז"ל ושירות המייל השני בגודלו בעולם, עם יותר מחצי מיליארד משתמשים, כמו גם בשירותי אופיס 365 ובחנות האפליקציות של מיקרוסופט. 
עד מהרה עדכנה מיקרוסופט בעמוד מצב השירותים שלה כי היא מודעת לתקלה, וכי "אנו מיישמים פתרונות מכוונים למעט מהתשתית המושפעת ומאשרים כי הם פותרים את ההשפעה. אנו גם מבצעים מאמצי התאמות לתעבורה על מנת למזער את ההשפעה עבור המשתמשים ולזרז את ההתאוששות". בטוויטר היא הוסיפה כי התקלה נגרמה בשל שינוי שנעשה במערכת וככל הנראה החמיר בעיות קיימות. 
 
נציין כי לפחות עבור כותב שורות אלו, השירותים עובדים כמעט כרגיל, אך ייתכן כי תקלות ימשיכו להשפיע על השימוש של אחרים, או לפחות להאט את השירותים. הדבר מביך במיוחד עבור מיקרוסופט, מאחר שרק בשנה שעברה סיימה למתג מחדש את שירותיה כ"365" - וכעת, פחות מחודש וחצי מתחילת השנה החדשה, זו כבר התקלה המשמעותית השלישית שמשבשת את אותם שירותים, מה שמצייר את השם שלהם באופן פארודי ממש. על השבוע הראשון של השנה אירעה תקלת ענק, שאז מנעה גם מאיתנו לעבוד, ולקראת סוף ינואר אירעה תקלה קלה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה