דיגיטל וטק

אמזון מצטרפת לעליות המחירים - זה המוצר שיתייקר

לאחר עליות המחירים בענפי המזון, הרכב, הקוסמטיקה ועוד, אמזון מתכוונת להעלות את המחירים של קטגוריית מוצרים נוספת - אפילו עבור מי שכבר רכש אותם לפני העדכון
יאיר מור |  1
אמזון (צילום shutterstock)
עליות המחירים ממשיכות להכות בכל החזיתות, והפעם, לא רק שמי שרוצה לרכוש מוצרים יצטרך לשלם עליהם יותר - אלא אפילו מי שכבר רכש מוצרים מסוימים יצטרך לשלם תוספת אם הוא רוצה שימשיכו לעבוד. 
בסוף השבוע הודיעה אמזון, באמצעות עדכון שולי לכאורה לעמודי העזרה של מוצרי חברת הבית החכם Ring שאותה רכשה ענקית המסחר והענן ב-2018 תמורת מיליארד דולר, כי החל מסוף החודש הנוכחי יצטרך מי שרוצה להשתמש במוצרי האבטחה הביתית שלה לשלם, מעבר למחיר הרכישה שלהם, גם על מנוי חודשי כדי לגשת לתכונות הבסיסיות ביותר שלהם. 
 
לפי ההודעה, לקוחות חדשים שירכשו ערכות Ring Alarm - מערכת האבטחה הכוללת של החברה - יצטרכו מנוי Ring Protect, שמחירו מתחיל מ-4 דולר לחודש או 40 דולר בתשלום שנתי, כדי לגשת לתכונות כמו הפעלה וכיבוי של מערכת האזעקה מהאפליקציה, כמו גם שליטה קולית עליה מהעוזרת האישית של אמזון, אלכסה. זאת בעוד משתמשים קיימים יוכלו להמשיך ליהנות מאותן תכונות, לפחות בינתיים. 
מי שלא רוכש את המערכת הכוללת, אלא מסתפק במוצרים בודדים כמו פעמון הדלת ומצלמות האבטחה הנמכרות כיחידות נפרדות, יצטרך לשלם על כל פעולה שקשורה בהפעלתם מהאפליקציה - כמו צפייה בשידור שלהם בזמן אמת, הפעלה וכיבוי של הקלטה והתרעות על תנועות חשודות וכמובן גם שליטה עליהם באמצעות אלכסה. 
 
נראה שלמהלך קדם מאבק כוחות פנימי בחברה, שכן במקביל לעדכון הזה הודיע מייסד רינג, ג'יימי סימינוף, כי הוא מעניק לעצמו קידום הפוך, ועובר מתפקיד מנכ"ל החברה לתפקיד "הממציא הראשי" שלה. במקומו תנהל את רינג, לצד כל חטיבות הבית והעיר החכמים של אמזון, אליזבת' המרן, שהיתה סמנכ"לית התפעול של דיסקורד, ולפני כן בכירה בחטיבת אקס-בוקס של מיקרוסופט ואוקלוס של פייסבוק (כפי שנקראה בזמנו). תאריך החילוף ביניהם - 22 במרץ - הוא בדיוק שבוע לפני ההתייקרות של רינג, מה שמעלה חשד כבד מאוד כי זו הסיבה לפרישתו של סימינוף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בדיחה,לא משתלם. (ל"ת)
    גירא 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור