דיגיטל וטק

טרוקולר מתחדשים: עדכון חדש למשתמשי אייפון

אפליקציית זיהוי השיחות Truecaller (טרוקולר) מפרסמת על עדכון חדש של המוצר למשתמשי אייפון. ככה ישפיע העדכון משתמשי האפליקציה באייפון
מערכת ice | 
טרוקולר (צילום טרוקולר יח"צ)
אפליקציית Truecaller (טרוקולר) הודיעה על עדכון מרכזי חדש של המוצר שלה עבור אייפון. העדכון מציג תכונות חדשות שיספקו חוויית תקשורת משופרת ובטוחה יותר למשתמשי אייפון ברחבי העולם.
אלן ממדי, המייסד השותף ומנכ"ל טרוקולר, מסר: "זה משהו שמשתמשי אייפון שלנו מבקשים כבר הרבה זמן. זיהוי שיחה חיה באייפון היא האספקט החשוב ביותר שלא נכלל באפליקציית אייפון שלנו ואנחנו מתרגשים להציג את התכונה סוף סוף. מאז ששדרגנו את חוויית טרוקולר שלנו באייפון לפני מספר חודשים, אנחנו עדים לצמיחה עקבית במספר מדינות. ועכשיו, זיהוי השיחה החיה יפעל גם לשמור על ביטחון משתמשי אייפון שלנו מהמטרד ההולך וגובר של "Spam and scam" (ספאם והונאה)".
 
אז מהן התכונות החדשות? זיהוי שיחה באמצעות סירי: בכל פעם שמשתמש אייפון מקבל שיחה נכנסת ממספר לא ידוע, הוא יכול פשוט לומר, "Hey Siri, search Truecaller". האפליקציה אז תבצע חיפוש מהיר ותציג אותו על מסך השיחה עצמו. התכונה החדשה הזו זמינה באופן בלעדי למנויי פרימיום של טרוקולר ב-16iOS ואילך.
זו הדרך להגדיר את זיהוי השיחה של Truecaller באייפון:
1. יש להיכנס לכרטיסיה Premium שבתוך האפליקציה וללחוץ על 'הוספת סירי'.
2. אחרי שהגדרת את הקיצור של סירי בשלב 1, בכל פעם שמתקבלת שיחה נכנסת, עלייך פשוט לומר "Hey Siri, search Truecaller" וטרוקולר תודיע לך מיד מי מתקשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה