דיגיטל וטק

וואטסאפ משחררת עדכון חדש: מה עומד לקרות למקלדת?

בהשוואה למקלדת הנוכחית, ניתן לשים לב שסרגל בחירת סוג המקלדת יועבר מלמטה למעלה, ונראה שהסרגל המאפשר לנו לגשת לקטגוריות שונות של אימוג'ים יוסר או לפחות זו התוכנית הנוכחית
מערכת ice |  1
וואטסאפ (צילום unsplash)
מסתבר ששדרוג מסקרן במיוחד עומד להגיע מ-WhatsApp שעובדת גם על שינוי מקלדת האפליקציה. החברה מעצבת מחדש את המקלדת המתוכננת לצאת בעדכון עתידי של האפליקציה.
בהשוואה למקלדת הנוכחית ניתן לשים לב שסרגל בחירת סוג המקלדת יועבר מלמטה למעלה, ונראה שהסרגל המאפשר לנו לגשת לקטגוריות שונות של אימוג'ים יוסר או לפחות זו התוכנית הנוכחית.
 
סרגל הקטגוריות מאפשר למשתמשים לגשת בקלות לקטגוריות שונות של אימוג'ים, דבר שיוכל להועיל לאלו שמשתמשים לעתים קרובות באימוג'י וצריכים למצוא במהירות את האחד שהם רוצים. החדשות בנוגע להסרת סרגל הקטגוריות עשויות לגרום לדאגה מסוימת שכן ייתכן שיהיה צורך בגלילה אינסופית כדי לשלוח אימוג'י מסוים. בשל העובדה שהנושא בפיתוח, היא עשויה להיות נתונה לשינויים מכיוון שהיא עדיין לא מוכנה להשתחרר לכמה בודקי בטא או שזה עשוי להיות מהלך זמני עקב הפיתוח.
כמו כן, לאחר התקנת עדכון זה, חלק מהמשתמשים עלולים להיתקל בבעיה במסך הפתיחה מכיוון שהלוגו עשוי להופיע באופן בלתי צפוי גדול מהרגיל. עם זאת, זה נראה באג ידוע וזו לא בעיה מצדך, אז אין צורך לדאוג. המקלדת המחודשת נמצאת בפיתוח והיא תשוחרר בעדכון עתידי של WhatsApp. כמו תמיד, אנו הולכים לפרסם מאמר נוסף באתר זה כאשר יהיו לנו פרטים נוספים לשתף אתכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ק
    ש 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ר
    סגור