דיגיטל וטק

כוכב הטיקטוק דניאל יונה בצרות: טיקטוק בסנקציה קשה נגדו

דניאל יונה הזמין עוקבים שלו, קטינים, לבלות איתו בג'קוזי והסתבך: לאור ריבוי התלונות נגדו, הוא הושעה מטיקטוק שהחליטה לסגור לו את החשבון על כל עשרות אלפי עוקביו
מערכת ice | 
דניאל יונה (צילום מסך טיקטוק)
הטיקטוקר דניאל יונה הוא תופעה ייחודית, וסוחף אחריו אלפי ילדים מעריצים. אחרי ששבר בצורת של כמה חודשים בהם התנתק מהטיקטוק, חזר לאחרונה לככב וגם לעורר סערה לאחר שאירח שני ילדים בג'קוזי בסוויטה שלו.
כעת, לאור ריבוי התלונות נגדו, הוא הושעה מטיקטוק שהחליטה לסגור לו את החשבון על כל עשרות אלפי עוקביו. יונה ניסה להסביר כזכור: "וואלה חברים", אמר בסרטון עם שלושת הילדים, "אף אחד, אף מפורסם, ואפילו לא בן אדם רגיל, לא מזמין לסוויטה שלו את העוקבים שלו, ועוד ילדים".
 
@daniel_yona1_11 הזמנתי לגקוזי את המעריצים שלי❤️ #דניאל_יונה⚽️🕊 ♬ original sound - <3
"רק היום הכרתי אותם", המשיך והתלהב. "תעשו מעשים טובים חברים".
חלק מהתגובות לסרטון בטיקטוק היו המומות וביקרו אותו: "וואלה מעריך את הכוונה הטובה אבל יש דברים שפשוט לא עושים", כתב אחד. "לא הכי חוקי", כתבה אחרת, ויונה הגיב לה: "מה לא חוקי בלשמח ילדים?".
 
הדוגמנית והשחקנית יובל שרף לא נשארה אדישה לתיעוד והגיבה בסטורי שלה: "אני לא יודעת מה לעשות עם האינפורמציה הזאת. אני מפחדת מזה, אני זועמת מזה. ואם זה פא**נג היו הילדים שלי, הייתי מגיעה אליו הביתה ומפרקת אותו. במינימום".
דניאל יונה מסר בתגובה: "הילדים ביקשו להיכנס לחדר להצטלם זה לא הייתי לבד בחדר אח שלי היה איתי ביחד במלון. הילדים היו מעריצים שלי ואני הכרתי אותם במשך שנה. ביקשתי מכל ילד שהיה שם שיתקשר לאימא שלו לבקש אישור להיות בג'קוזי. וכל ילד נתן את האישור וגם דיברתי עם אחת האימהות של הילדים. והכל היה בסדר ואפילו ההורים אמרו לי תודה רבה שאירחת את הילדים. הכול היה באישור".
מטיקטוק נמסר בתגובה: "הביטחון והבטיחות של חברי קהילת טיקטוק היא בראש סדר העדיפויות שלנו ויש לנו אפס סובלנות כלפי יוצרים המפרים את מדיניות הקהילה שלנו. נמשיך לשמור על סביבה נעימה תומכת ובטוחה בפלטפורמת טיקטוק המעודדת יצירתיות ושמחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה