דיגיטל וטק

גוגל תחזיר את העובדים למשרדים? ההצעה המפתה של החברה

מאז תחילת הקורונה התרגלו העובדים לעבוד דרך הבית, חברת גוגל מנסים להחזיר את עובדיהם למשרדים ומציעים להם מחיר מוזל של 99 דולר ללילה במלון של ענקית הטכנולוגיה
מערכת ice | 
עדכון גוגל (צילום pexels, vecteezy)

מאז שינתה הקורונה את חיינו, התרגלו העובדים לעבוד דרך הבית. גם שלוש שנים לאחר מכן עדיין מעדיפים רוב העובדים שלא להגיע למשרדים, בענקית הטכנולוגיה גוגל מנסים להחזיר את עובדיהם למשרדי החברה והציעו להם לקחת לילה במלון החברה במחיר מוזל של 99 דולר אולם זה עדיין לא משכנע את עובדי החברה שמתכוונים להשתמש במלון לצרכים פרטיים.


בדיווח ב-CNBC נאמר כי מבצע זה, יקל על עובדי גוגל מבחינה היברידית. למרות ההצעה העובדים שיחליטו לקחת את ההצעה ישלמו על הלילה מכיסם הפרטי והדבר לא ייחשב כנסיעת עסקים שעבורה מקבלים החזר, דובר גוגל מסר כי החברה מפעילה באופן קבוע מבצעי לינה עבור גוגלרים מקומיים או מטיילים במטרה לנצל את המרחבים והשירותים של החברה.


חלק מעובדי גוגל צחקו על ההצעה ודחו אותה על הסף וחלק אחר ציין כי מדובר במחירים זולים יותר ממה שהם משלמים עבור הדירות שלהם באזור מפרץ סן פרנסיסקו, אחד העובדים כתב בעמוד הדרושים האנונימי בלינד כי הוא מתכוון להשתמש במבצע לצרכיו הפרטיים ומבחינתו מדובר במלון מצוין במחיר נמוך.
 


המלון ממוקם ליד מטה החברה ובו כ-240 חדרים המשמש כ-4,000 מעובדי גוגל, קידום מבצע זה נועד במטרה להחזיר את עובדי החברה לעבודה במשרדים, זאת לאחר שהורגלו לעבוד מהבית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה