דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה מהפכה באפליקציה: זה השדרוג החדש שייקל עליכם

WhatsApp עובדת על הגדרה חדשה לקבוצות בשם "שיתוף היסטוריה אחרונה". תכונה זו תשתף אוטומטית הודעות שנשלחו בקבוצה 24 שעות לפני שמישהו חדש יצטרף. זוהי אפשרות שתהיה נגישה למנהלי קבוצות רק ברגע שהיא תשוחרר בעדכון עתידי של WhatsApp
מערכת ice |  3
וואטסאפ (צילום shutterstock)
שורה של שינויים בוואטסאפ שלכם. לאחר פרסום שינוי קטן בנוגע להרשאות קבוצתיות, WhatsApp ממשיכה לעבוד על תכונות חדשות לצ'אטים קבוצתיים שישוחררו בעדכון עתידי של האפליקציה.
וואטסאפ הטמיעה תכונה המאפשרת אחסון זמני של הודעות בשרת למשך מקסימום של 30 יום, על מנת לסייע לעוקבים חדשים להתעדכן בתוכן שאולי החמיצו כאשר לא עקבו אחרי הנעשה בקבוצה או הערוץ. הודות לעדכון הבטא של WhatsApp לאנדרואיד 2.23.18.5, הזמין בחנות Google Play, מתברר שפיצ'ר דומה נמצא בפיתוח עבור צ'אטים קבוצתיים.
 
WhatsApp עובדת על הגדרה חדשה לקבוצות בשם "שיתוף היסטוריה אחרונה". תכונה זו תשתף אוטומטית הודעות שנשלחו בקבוצה 24 שעות לפני שמישהו חדש יצטרף. זוהי אפשרות שתהיה נגישה למנהלי קבוצות רק ברגע שהיא תשוחרר בעדכון עתידי של WhatsApp. כאשר מופעלת, כל חברי הקבוצה תמיד יקבלו הודעה בתוך הצ'אט הקבוצתי הודות לאירוע הודעה ייעודי.
תכונה זו בהחלט תעזור מאוד לחברי קבוצה חדשים. לעתים קרובות, כאשר אתה מצטרף לקבוצה חדשה, ייתכן שאינך מבין את ההקשר של ההודעות החדשות, במיוחד אם הודעות קודמות נשלחו לפני שהפכת לחבר בקבוצה. בעיה דומה מתרחשת כאשר אתה מקבל הזמנה באופן פרטי להצטרף לקבוצה, וכמה הודעות נשלחות לפני שיש לך הזדמנות לאשר את ההזמנה.
הודות לתכונה זו, סוף סוף תוכל לקרוא הודעות ששותפו לפני שהצטרפת לקבוצה, בהנחה שהרשאות הקבוצה הופעלו על ידי מנהלי הקבוצה. תכונת שיתוף ההיסטוריה האחרונה נמצאת בפיתוח והיא תהיה זמינה בעדכון עתידי של האפליקציה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוב השינויים מאד שימושיים (ל"ת)
    קול 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בכנות נשמע יעיל
    עמיר 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יותר מועיל מהודעת וידאו לפחות
    סגור
  • 1.
    שקרים שקרים
    אורח 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עד עכשיו כל הפרסומים על שדרוגים בווטסאפ ריקים מתוכן בפועל שום דבר לא משתנה. סתם פרסומים. אולי זה מגיע לכמה אנשים בודדים ולא לכלל. דרמות ריקות מתוכן. תפסיקו למתוח אנשים
    סגור