דיגיטל וטק

מאסק וטוויטר מתחדשים: כך הרשת החברתית תהפוך לספר כתובות גלובלי

הרשת החברתית שלאחרונה שינתה את שמה מ"טוויטר" ל-X בדרך להפוך להיות הרשת של הכל, לאחר שהושקה האפשרות למשתמשים לפתוח בשיחות וידאו גם מבלי לשתף את מספר הטלפון, כאשר לטענת הבעלים אלון מאסק מטרת השינויים היא להפוך את הרשת לספר כתובות גלובלי
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום unsplash, shutterstock)

משתמשי הרשת החברתית X, ששינתה את שמה בתחילת החודש מטוויטר, מתחדשים: בעלי החברה אלון מאסק הודיע כי המשתמשים יוכלו לקיים ביניהם שיחות וידאו, גם מבלי לשתף את מספרי הטלפון שלהם, זאת במטרה להפוך אותה לפלטפורמה של "הכל". מאסק שואף כי הפלטפורמה תידמה לוויצ'אט הסינית של טנסט הולדינגס שהייתה בזמנו שירות מסרונים והפכה לאפליקציית על המציעה בנוסף למדיה החברתית, גם משחקי וידאו ושירותי פינק.


לטענת מאסק שרכש את טוויטר בשנה שעברה תמורת 44 מיליארד דולר, השאיפה היא שהפלטפורמה X תהפוך לספר כתובות גלובלי, אשר משתמשים יוכלו באמצעותה לבצע שיחות מכל סוגי הטלפונים הקיימים.
 


כזכור מאז תחילת החודש אז מאסק שינה את שמה של הרשת מטוויטר לX הוא עשה בה שלל שינויים, כמו צמצום האפשרות לראות מספר ציוצים גם מכל משתמש, בנוסף להכנסת מאגר מידע ביומטרי, כאשר בכוונתו של מאסק גם לאסוף מידע על היסטוריית התעסוקה של המשתמשים. אבל השינוי הכי משמעותה היה בלוגו, כאשר הרשת החליפה את הסמליל מהציפור המצייצת ל-X אותו אנחנו רואים כיום בסמלה של הרשת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה