דיגיטל וטק

אחרי שהודח מ-Open AI: סם אלטמן מצטרף למיקרוסופט

תאגיד הענק מיקרוסופט, הודיע על צירופו של המנכ"ל המודח סם אלטמן, אחרי שהאחרון עזב את חברת Open AI בעקבות חילוקי דעות עם הדירקטוריון
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום vecteezy, יוטיוב/ CBS)
רק ביום שישי האחרון, הודיע דירקטוריון Open AI על הדחתו של מנכ"ל החברה סם אלטמן, בעקבות תקלים, ואף מינו לו מחליף. המשקיעה הראשית מיקרוסופט, הודיעה כי פיטוריו של אלטמן נעשו כלל לא ידיעתה והודיעה על צירופו של אלטמן לשורותיה.
מנכ"ל מיקרוסופט סטיה נדלה בירך בחשבון הטוויטר שלו על הצטרפותו של אלטמן לתאגיד: "אנחנו נשארים מחויבים לשותפות שלנו עם Open AI ויש לנו אמון במפת הדרכים והתוכניות של המוצר שלנו, ביכולת שלנו להמשיך ולחדש את כל מה שהכרזנו עליו. אנו מצפים להכיר את צוות ההנהלה החדש של החברה ולעבוד איתם. לאור זאת אנו נרגשים להודיע כי סם אלטמן וגרג ברוקמן מצטרפים למיקרוסופט כדי להוביל צוות מחקר מתקדם חדש של AI".
במקביל, דירקטוריון החברה ביצע שורה של מהלכים על מנת למנוע את חזרתו של אלטמן לחברה ולפי בלומברג כבר שכר את אמט שיר לתפקיד המנכ"ל החדש. מדובר במהלך שעלול לפגוע ביחסים עם המשקיעים בחברה, ובפרט מיקרוסופט וקרן ההון סיכון Thrive Capital, שהובילו את המאמצים להחזרת אלטמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה