דיגיטל וטק

תקלה במחשבים? החמ"ל הווירטואלי שיוכל לעשות לכם סדר

מלם תים נרתמת לתמיכה בעורף ופותחת מוקד וואטסאפ ייעודי לחברות במשק. צ'אט וואטסאפ אשר ינוטר על ידי ה-CTO יקבל פניות, יאתר את המומחה הנכון ויפנה את הפונים לתגובה במהרה. החברה: "מוכנים לסייע לכל מי שמתקשה להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים"
מערכת ice | 
הייטק (צילום pexels)
כחלק מהיערכות המשק למצב החדש ולאור התארכות המערכה וההבנה שהמדינה בפתחה של תקופה חדשה של שגרה מהולה בחירום, חברת מלם תים נרתמת שוב לתמיכה בעורף. החברה פותחת חמ"ל וירטואלי כללי המיועד לכל חברה הנתקלת בבעיה מחשובית.
שירות החמ"ל הווירטואלי של מלם תים מופעל דרך צ'אט ווטסאפ אשר ינוטר על ידי ה-CTO של חברת מלם תים. לאחר שיקבל את מלוא הפרטים, יוכל לאתר את המומחה הנכון ויפנה את הפונים למתן תגובה בתוך שעתיים. לאור המצב, הייעוץ יינתן ללא עלות והצ'אט יהיה פעיל מדי יום בין הימים ראשון לחמישי, ובשעות 9:00 עד 18:00, וניתן לשלוח פניות לוואטסאפ שמספרו - 053-3939709.
מומחי מלם תים מוכנים לסייע לכל חברה אשר בעקבות המצב אנשיה נמצאים בחזית והחברה מתקשה להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים כבימי שגרה", מסרו מטעם החברה. מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT המובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה