דיגיטל וטק

הממשלה תמנה יו"ר לרשות החדשנות: המדען הראשי של אלביט מערכות

ד"ר אלון סטופל צפוי להחליף בתפקידו את עמי אפלבוים, שכיהן בתפקיד הבכיר בשבע השנים האחרונות. מועמדותו אושרה על ידי ועדת האיתור, נציבות שירות המדינה ומשרד המשפטים, לאחר שכיהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל אלביט וכמדען הראשי שלה. את ההצעה יעלה שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס
מערכת ice | 
דר עמי אפלבום רשות החדשנות (צילום חנה טייב)
ד"ר אלון סטופל ימונה לתפקיד יו"ר רשות החדשנות במקומו של עמי אפלבום, שצפוי לסיים את כהונתו, כך דווח אמש (חמישי) לכלי התקשורת. יו"ר הרשות עומד בראש מועצת המנהלים של הרשות, המונה שמונה חברים. בתפקיד מנכ"ל רשות החדשנות מכהן דרור בין. הממשלה תתבקש לאשר בישיבתה ביום ראשון את מינויו של סטופל, כאשר את ההצעה יעלה שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס.
מועמדותו של ד"ר סטופל אושרה על ידי ועדת האיתור, נציבות שירות המדינה ומשרד המשפטים. סטופל בן ה-56, הוא נשוי ואב לחמישה. הוא משמש בשנים האחרונות כסמנכ"ל ומדען ראשי של חברת אלביט מערכות. בעברו כיהן במגוון תפקידים בכירים במִינהל למחקר ולפיתוח אמצעי לחימה ותשתית טכנולוגית (מפא"ת) במשרד הביטחון. במהלך השנים ביצע שורה של תפקידים בכירים במגזר הציבורי והפרטי.
 
במהלך המלחמה בעזה, רשות החדשנות פעלה להשקעה בחברות הזנק צעירות בישראל המתקשות לגייס הון ראשוני. בין היתר, באמצעות פתיחת קול קורא למימון של הקמה עד שלושה מועדוני משקיעים פרטיים (אנג'לים), אשר יפעלו ליצירת פלטפורמות למשקיעים פרטיים להתאגד יחד, לסנכרן השקעות מצרפיות במיזמים טכנולוגיים בעלי חדשנות טכנולוגית גבוהה בשלביהם הראשוניים, להעניק להם תמיכה וערך מוסף של ידע עסקי וניהולי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה