דיגיטל וטק

אפל מפסידה בבית המשפט: האם היא עומדת לחוות ירידה במכירות?

לאחר שאפל, ערערה על החלטת בית המשפט לאסור עליה, למכור את הדגמים החדשים של ה-Apple Watch, בארצות הברית. בית המשפט הפדרלי, דחה את הערעורים של החברה ואיסור המכירה יחזור לתוקפו בקרוב
עידו מור | 
טים קוק, מנכ"ל אפל (צילום shutterstock, יוטיוב/ CNN, Apple)
למי שהספיק לשכוח, בחודש שעבר, נציבות הסחר הבינלאומית בארה"ב ובית משפט פדרלי, פסקו כי ענקית הטכנולוגיה אפל, שילבה פטנטים של חברות מתחרות בדגמים החדשים של השעון החכם שלה ה-Apple Watch וכיוצא מכך נאסר עליה לייבא ולמכור אותם בשטחי ארה"ב.
אפל, לא נשארה חייבת והגישה ערעור לבית המשפט הפדרלי לערעורים ולאחר מכן האיסור נכנס לשהייה שלפי התחזיות הייתה אמורה להיות כמה חודשים. כעת עולה כי בקשתה נדחה והאיסור יוחזר ביום חמישי הקרוב. 
 
משמעות פסק הדין שניתן ביום רביעי האחרון, הוא שאיסור היבוא יהיה בתוקף לאורך כל הערעור, אך ככול הנראה אפל, כבר מצאה דרך לעקוף את הבעיה הנ"ל. החברה קיבלה בתחילת החודש, אישור מהמכס והגנת הגבולות בארה"ב להמשיך לייבא גרסה מחודשת של שעוני החברה. השעונים המעוצבים מחדש לא יכילו פונקציית אוקסימטר דופק, טכנולוגיית סורק רפואי המודדת את ריכוז החמצן בזרם הדם ואת התכונה שהייתה על הפרק במחלוקת הפטנטים.
אפל, פרסמה שהיא תתחיל למכור את Apple Watch Series 9 ו-Ultra 2 ללא פיצ'ר הדופק אוקסימטר בחנויות ובאינטרנט החל מיום חמישי. כאשר לקוחות קונים את השעונים המעוצבים מחדש, הם עדיין יראו את סמל החמצן בדם, אך כאשר הם לוחצים, הוא יגיד שהתכונה "לא זמינה עוד". "בהמתנה לערעור, אפל, נוקטת בצעדים לציית לפסיקה תוך הבטחת ללקוחות גישה ל-Apple Watch עם הפרעה מוגבלת", נכתב בהצהרה של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה