דיגיטל וטק

טיקטוק משנה כיוון? זו ההצהרה המפתיעה של בכירי החברה

החל מפרוץ המלחמה טיקטוק, הפכה לפלטפורמה להפצת שנאה והסתה כלפי ישראל, מה שפגע במעמדה בקרב הקהל הישראלי. כעת, על מנת להתמודד עם המצב הנוכחי בשניים מכירי טיקטוק העולמית, הגיעו לביקור בישראל על מנת לנסות לשנות את תמונת המצב
עידו מור | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
לפני פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הרשת החברתית הסינית טיקטוק, חוותה עלייה מטאורית בפופלאריות שלה בקרב הקהל הישראלי ובתקציב השיווק הפרסום שמשרד הפרסום משקיעים בה, אך לאחר פרוץ המלחמה תמונת המצב השתנתה לחלוטין.
החל מימה הראשונים של המלחמה, עלו טענות חוזרות ונשנות על עלייה בתוכן האנטישימי, המידע השקרי ובתוכן מסית נגד ישראל בטיקטוק. כל אלו הובילו לפגיעה קשה במעמדה של טיקטוק בקרב הציבור הישראלי.
השבוע הגיעו לישראל מייקל בקרמן, סגן נשיא וראש מדיניות ציבורית של טיקטוק בארה"ב, ותיאו ברטרם, סגן נשיא לקשרי ממשל ומדיניות ציבורית של טיקטוק באירופה, שניים מבכירי טיקטוק העולמית.
 
ניכר כי השניים שואפים תחילה להתנצל על מה שהתרחש עד כה ולהציג את הצעדים שטיקטוק תנקוט על מנת לשנות את תמונת המצב הנוכחית. במסגרת הביקור השניים נפגשו עם הנשיא הרצוג ואף ביקרו ביד ושם. 
על פי נתונים שסיפקו השניים עולה כי העלייה באנטישמיות התחילה לפני פרוץ המלחמה אך לאחר ה-7 באוקטובר העלייה הפכה לתלולה יותר. כמו כן, החל מה-7 באוקטובר הנהלת טיקטוק בישראל פנתה אליהם ועדכנה אותם במצב הנוכחי ואף הוקם צוות יועד לתת מענה למצב הנוכחי.
 
כמו כן השניים סיפרו כי: "הסרנו יותר מ-150 מיליון סרטוני וידאו מאז שהחל הקונפליקט ויותר מ-46 אלף שידורים חיים, שהכילו תכנים מעודדי טרור, פרו-חמאס, דברי שטנה ומידע כוזב וכן סרטונים המציגים אלימות. אנחנו לא יכולים להיות 100% בזה, אבל זה ממש חשוב שנסיר תוכן כזה וזה אומר שעלינו להישאר עם אצבע על הדופק. למשל עכשיו יש לנו מדיניות לפיה אנחנו מתייחסים להכחשת המתקפה של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר בדיוק כמו להכחשת שואה. בכל הפלטפורמה. אנחנו אוסרים כל תמיכה בחמאס. ברור שהסכסוך מורכב, אבל כשמתמודדים עם אנטישמיות, עם מידע מוטעה על ההתקפות זה צריך לרדת מהפלטפורמה. זה לא מורכב". 
במסגרת הביקור השניים התייחסו לתכנית הפעולה שתינקט מעכשיו והלאה ואף התייחסו לטענות על מעורבותה של הממשל הסיני בטיקטוק ואמרו כי: "יש אפס מעורבות של הממשלה הסינית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה