בחירות 2022

"מרצ טובעת, רק שונאת, מיציתם!": פרשן ערוץ 14 מתפוצץ

עו"ד יוסי פוקס תקף קשות בטוויטר את מפלגת השמאל: "שנאה לציונות, שנאה למולדת, שנאה למשפחתיות, שנאה לצה"ל". סבור כי מרצ תיכשל בלי קשר לזהות העומד/ת בראשה
מערכת ice | 
יאיר גולן מודיע על התמודדותו בפריימריז לראשות מרצ (צילום יחצ)
הפרשן המשפטי של ערוץ 14, עו"ד יוסי פוקס, פרסם ציוץ חריף התוקף את מפלגת מרצ, מנבא לה כישלון ומייחס לה "שנאה" למולדת, לצה"ל ולכל ערך לאומי בערך. הציוץ נפתח בנבואת זעם למפלגתו של ניצן הורוביץ (בינתיים): "ספינת מרצ טובעת ואין זה משנה מי ינהיג אותה".
 
בהמשך כותב פוקס: "אי אפשר להתקיים פוליטית לנצח במדינת ישראל רק על בסיס שנאה ליהדות, שנאה לציונות, שנאה למולדת, שנאה למתיישבים, שנאה למשפחתיות, שנאה לצה"ל והכל בשם דגל פרוגרסיבי של העדר זהות ומגדר וקבלת הנרטיב של הלאומנות הערבית. די מיציתם!"
הדברים נאמרים על רקע ההתמודדות לראשות מרצ, כשכרגע רשמית נמצא במרוץ רק יאיר גולן לבדו, לצד אותן שמועות רוחשות בדבר חזרתה האפשרית של זהבה גלאון - אופציה שאמנם הוכחשה אבל כנראה שעדיין לא ירדה סופית מהשולחן.
לאחרונה המשיכה להתפורר ההנהגה הנוכחית של מרצ, כשתמר זנדברג הודיעה על פרישה מהפוליטיקה, או לפחות על " לקיחת הפסקה" כדבריה. האם הפרשן פוקס צודק וזה לא משנה מי ינהיג את מרצ? לפי הסקרים אולי זה דווקא כן משנה, והתוצאות לאו דווקא יעודדו את יאיר גולן.
 
אמנם גם מפוליטיקאים הוא לא חושך שבט לשונו, אך לרוב דווקא המערכת המשפטית היא במרכז ביקורתו הנוקבת של עו"ד פוקס, מומחה במשפט חוקתי, מנהלי, מסחרי ומקרקעין. פוקס כתב את הספר "גירוש בהכשר הבג"צ" העוסק ב"שורשי הריקבון" במערכת המשפט וטוען כי "כנופית שלטון החוק עצמה עיניים מול הפגיעה החמורה ביותר בזכויות אדם שבוצעה מאז קום המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה