בחירות 2022

בן גביר למיכאלי: "נזכרת להגן על החלשים רק בבחירות"

חילופי המהלומות הפוליטיות מתגברים לקראת הבחירות, והמסרים מתחדדים. אתמול צייצה השרה מיכאלי על הצורך בהקטנת הוצאות החינוך להורים, היום ענה לה חבר הכנסת מ"עוצמה יהודית" 
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר, מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מתוך אתר הכנסת)
חבר הכנסת איתמר בן-גביר (עוצמה יהודית) משיב הבוקר לשרה מירב מיכאלי, שצייצה אתמול בדבר הצורך בהקטנת ההוצאות להורים במסגרת חינוך חינם. היא התמקדה בצורך לבטל את "מס תשלומי ההורים", תוך התנגדות להעלאת מחיר ביטוח תאונות אישיות לתלמידים.
הבוקר צייץ בן-גביר את תגובתו: "טוב שאת מגינה על המשפחות החלשות, חבל מאוד שאת נזכרת לעשות את זה רק בבחירות. רק לפני שלושה חודשים אישרת את הרפורמה בתחבורה הציבורית שתכפיל את עלות הנסיעה לילדי הפריפריה באופקים, נתיבות, טבריה וערים נוספות - עליה של הרבה יותר מ20 ש"ח לילד לשנה...".

 
אתמול צייצה השרה מיכאלי, יושבת ראש מפלגת העבודה: "חינוך חינם צריך להיות חינוך חינם. חינם זה שההורים לא משלמות ולא משלמים עליו. זה שנים שמפלגת העבודה נלחמת נגד המס שנקרא 'תשלומי הורים'. גם עכשיו, אנחנו לא ניתן יד לפגיעה כלכלית במשפחות באמצעות העלאת תשלומי ההורים".
בציוץ ההמשך כתבה: "מפלגת העבודה תתנגד מחר להעלאת מחיר ביטוח תאונות אישיות לתלמידות ותלמידים, העלאה שתוביל במצטבר להגדלת תשלומי ההורים ב-20 ש"ח לכל ילד/ה. מפלגת העבודה בראשותי מאמינה בשוויון הזדמנויות - בחינוך חינם באמת שמתחיל בסוף תקופת הלידה, שצריכה להיות שוויונית, לשני ההורים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תופעה מעניינת
    anj 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהירת צעירים חסרי שיוך וחסרי בסיס ערכי לכוון מפלגת הכהניסטים היא בהחלט תופעה מעניינת. היא דומה , להבדיל, לנהירתם של צעירים בריטיים חסרי שיוך לכוון ארגון דאע"ש בסוריה. הטרנד הזה נעלם יחסית אחרי חמש שנים של צמיחה. כנראה גם סמקרה של הכהניסטים זו תופעה חולפת.
    סגור