בחירות 2022

סמוטריץ' תוקף: "גנץ, סער ואלקין זה אופורטוניזם זול"

חה"כ ויו"ר מפלגת הציונות הדתית תוקף בטוויטר את החיבור החדש בין בני גנץ וגדעון סער, על רקע ציוץ משותף של השניים
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ, יאיר לפיד ונפתלי בנט (צילום פלאש 90/ סורייה דיאמנט, יונתן זינדל)
חיבור מפלגתי בולט לקראת הבחירות הקרובות הוא בין מפלגת כחול לבן בראשות השר בני גנץ לרשימת תקווה חדשה של השר גדעון סער. השניים סיכמו על ריצה משותפת (בשמירה על שמות שתי המפלגות), על בסיס ברצון להקים גוש חוסם לנתניהו ולהיהפך למפלגה בעלת גודל משמעותי שתהווה אלטרניטבה גם ללפיד ויש עתיד. על פי הסקרים הנוכחיים, נדמה שהמהלך משתלם להם, למרות טפטוף איטי של מנדטים ולמרות ביקורות משני הצדדים.
היום בבוקר צייצו חשבונות הטוויטר של שני המפלגות ציוץ משותף. בציוץ נראית תמונתו של בנימין נתניהו על רקע שחור ועליה נרשם "נרכיב ממשלה יציבה, בלעדיו".
מי שהגיב לציוץ היה חה"כ בצלאל סמוטריץ', שכתב "כל מה שנשאר מגנץ סער ואלקין זה אופורטוניזם זול ואינטרסנטי שאין בו שום אמירה, דרך, ערכים, עשיה, חזון, תכניות או פתרונות למה שמטריד את אזרחי ישראל.". סמוטריץ' ממשיך ותוקף "רק שנאה יוקדת שמקלקלת את השורה לנתניהו והחרמת מיליוני תומכיו במדינת ישראל. זיהום השיח וההשחתה שלהם את המערכת הפוליטית לא יסולחו".
בימים אלה מתקרבות המפלגות לזמן האמת עד לסגירת הרשימות הסופית. גנץ וסער איבדו את יועז הנדל וצבי האוזר שהיום הודיעו רשמית על הצטרפות לימינה של איילת שקד. קרב מקביל מתנהל על גדי אייזנקוט, שעליו רבות כחול לבן, מפלגת העבודה ויש עתיד. על פי השמועות, סמטריץ' מתכנן לגייס את בכיר מח"ש לשעבר משה סעדה, אבל כרגע הוא מכחיש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה