בחירות 2022

הסולידית חושפת: למי תצביע בבחירות הקרובות?

אושיית הרשת כבר מזמן אינה עוסקת רק בכלכלה ושוק הון, ומרבה להתבטא בנושאים פוליטיים. בעבר נטתה לכיוונו של משה פייגלין, ועתה היא מחפשת בית ימין ליברלי וחילוני. האם צירוף של נציג מהציונות הדתית לשקד תכריע את הכף לטובת ליברמן?
מערכת ice | 
הסולידית (צילום טוויטר לעמ)
אושיית הרשת האנונימית בשם "הסולידית", מרבה לעסוק בנושאי פוליטיים בתקופה האחרונה ואף מכתשת עם חברי כנסת, בשונה מהמסר אותו ניסתה להביא בתחילת דרכה כבלוג כלכלי בלבד ועצמאי.
הסולידית התייחסה לדבריה של חברת הכנסת מירי רגב שאמרה באולפן ynet כי "אחרי שנרכיב ממשלה נפזר מיליארדים מהקופה הציבורית כדי לסבסד מזון, לחם ודלקים. ללא ספק. במקום לתת לתנועה האיסלמית, ניתן לאזרחי המדינה", ועל כך הגיבה: "ולכן לעולם לא אצביע לליכוד הסוציאליסטי".
 
לשאלת אחד העוקבים אם תצביע אז לציונות הדתית של סמוטריץ', כתבה הסולידית: "לא, אני חילונית וזה חשוב לי". הסולידית גם לא הסתירה כי היא חלק מהימין. כך, כתב שאול אמסטרדמסקי: "אם אני איש ימין חילוני ליברלי, אבל לא בקטע של ביבי. למי אני אמור להצביע? ואם אני איש ימין כיפה סרוגה אבל ענייני ארץ ישראל השלמה פחות מדברים אלי. למי אני אמור להצביע?", ועל כך הגיבה אושיית הרשת: "אני רואה את עצמי חלק מהאלקטורט הראשון שהזכרת. אין ממש מפלגה שפונה לאלקטורט הזה ולכן השאלה מבחינתי היא מי יעשה הכי פחות נזק".
 
ואם חשבתם שהיא מכוונת לכחול-לבן-תקווה-חדשה, דעותיה של הסולידית נגד בני גנץ הינן נחרצות, גם בעקבות הפנסיות הצבאיות עליהן נלחם, והיא ענתה בתקיפות: "אעדיף לאכול זכוכית".
מבין מפלגות הימין, הסולידית שללה את הליכוד, את המפלגות הדתיות (הציונות הדתית והחרדים) וגם תקווה חדשה של גדעון סער יצאה מהרשימה לאחר שהתחברה לבני גנץ. על משה פייגלין כתבה בעבר דברים חיוביים, ואף כתבה בעבר כי היא נוטה להצביע למפלגתו זהות.
על ליברמן ושקד כתבה דברים חיוביים בעבר. את ליברמן היא כינתה: "ליברמן באוצר הוא הבולדוזר האפקטיבי שהורדוס מעולם לא היה", ואף מחאה לו כפיים כשכתב כי "נמשיך להוביל מדיניות אחראית ולהילחם ביוקר המחיה!", ואף עקצה את הטענות החרדיות נגד ליברמן והאוצר: "הם בלחץ..." כתבה בעבר. מאידך גם על שקד כתבה הגיבה בעבר לטובתה: "אל תתבאסי מאנשים מפגרים. בעיני את עושה משהו יפה וחשוב".
לפי ההגדרות של הסולידית כי תצביע לימין ליברלי ומפלגה חילונית, ובהינתן ופסלה את הליכוד ותקווה חדשה, נשארו רק מפלגת ישראל ביתנו וימינה. האם תכריע סופית לכיוון ליברמן באם שקד שהצטרפה לחיבור עם הנדל, תצרף לשורותיה נציגים מהציונות הדתית?
 
צילום: "פלאש 90" - הדס פארוש, אוליבייה פיטוסי, אבשלום ששוני, יונתן זינדל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה