בחירות 2022

סקר מנדטים:איילת שקד תמליך את נתניהו?

סקר מנדטים שהתפרסם במגזין סוף השבוע של מעריב הראה כי מפלגת "הרוח הציונית" בראשות איילת שקד ויועז הנדל מצליחה לעבור את אחוז החסימה, מנגד כל מפלגות השמאל מאבדות את כוחן
מערכת ice |  6
איילת שקד, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סקר מוסף מעריב שפורסם במהלך השבת הצביע על שינוי מגמות, יש שיגידו דרמטי, בקרב התפלגות המנדטים. לפי הסקר מפלגת "הרוח הציונית" - האיחוד בין איילת שקד ליועז הנדל, מצליחה לעבור את אחוז החסימה. מדובר בנתון דרמטי שכן בסקרים האחרונים מפלגת ימינה לא עברה את אחוז החסימה.
 
אמנם גוש נתניהו עדיין עומד על 59 מנדטים אך כעת, לפי סקר מעריב, מפת הגושים זזה ובמידה ו"רוח ציונית" תחבור לגוש נתניהו תעלה באפשרות הליכוד להרכיב קואליציה. עוד עולה מהסקר כי מפלגתם החדשה של שקד והנדל "גונבת" מנדט ל"כחול לבן התקווה החדשה" ומחלישה את כוחם אשר נמצא בדעיכה בין כה וכה.
 
מנגד מצידה של שקד מיהרו להצהיר במהלך סוף השבוע האחרון כי אין בכוונתם להצטרף לממשלה צרה בראשות נתניהו ואמרו: "מתנגדים נחרצות לממשלה צרה של נתניהו או השמאל", ויפעלו כדי להקים "ממשלה ציונית לאומית רחבה" מבלי להישען על מפלגה ערבית.
 
בנוסף לכך מצביעי השמאל יכולים להיות מודאגים. מפלגת העבודה בראשותה יורדת השבוע מ־5 ל־4 מנדטים - אותו מספר מנדטים כמו האחות הקטנה מרצ. גם רע"ם בראשות מנסור עבאס נותרת השבוע עם 4 מנדטים. הרבה מתחת לאחוז החסימה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חכו לשריונים ומיזוגים (ל"ת)
    מישהו 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שוב פעם עם תרגיל השקר שלפיו לא יקימו קואליציה צרה
    סיבוב שני 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם מפלגה ערבית ולא עם גוש הימין? לפי כל הסקרים אין עוד אפשרויות!
    סגור
  • 4.
    נוכלת גונבת קולות
    אפרת 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא מצהירה רק כדי שוב לגנוב קולות מהימין. אחרי הבחירות כולם יודעים מה שוות ההבטחות שלה. מקווה שמי שבחר בזוג הנוכלים שקד&בנט לא יחזור על הטעות האומללה הזו.
    סגור
  • 3.
    ערוצי התקשורת
    צפוני 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם תמיד מצליחים להרים לכל אדם שיכול לגזול קולות מהימין, גם אם אין לו מנדט אחד, ובלבד שלא יפרוש מהמרוץ, והחמור הוא, שכל אדם כזה נלכד בקסמי התקשורת המזוייפים.
    סגור
  • 2.
    שקד היא שמאל (ל"ת)
    עומר 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    מנסור עבאס ראש הממשלה הבא. (ל"ת)
    פלוני 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור