בחירות 2022

אלוף הפיקוד אסר כניסת בן גביר ליישובי העוטף

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, שהגיע לבקר ביישובי העוטף נתקל בצו אלוף פיקוד האוסר עליו להיכנס מחשש לחייו  
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע לחזק את תושבי הדרום ויישובי העוטף. בתחילה ביקר בן גביר בשדרות, ולאחר מכן ביקש לבקר את תושבי ניר עם וארז הנצורים כבר שלושה ימים. בן גביר הגיע לצומת ניר עם, אך נחסם על ידי שוטרים שמסרו לו כי הוא יכול להיכנס ברגל ולא ברכב, ובן גביר הודיע כי בכוונתו להיכנס ברגל לישובים.  אלא שאלוף פיקוד הדרום הודיע לח"כ בן גביר כי הוא יוכל להיכנס רגלית - רק בשעות החשיכה, ולמרות חסינותו הפוליטית הוא לא יוכל להיכנס לישובים מחשש לביטחון לחייו.
 
לדברי בן גביר: "באתי לפתוח את המצור. אני אוהב את החיילים והשוטרים שלנו, אבל הבעיה היא במדיניות, לא ייתכן שממשלת ישראל נכנעת לג'יאהד האסלאמי. אם הם מאיימים צריך לכסח להם את הצורה, ועל כל איום מעזה צריך לירות ולהכניס את המחבלים בעזה לעוצר".
בן גביר הוסיף: "המציאות שבה תושבים יכולים להיכנס ולצאת מהישובים רק באופן רגלי ורק בשעות החשיכה היא הזויה ומהווה פשיטת רגל מוסרית וביטחונית של ממשלת ישראל". בן גביר עורך את הסיור ברקע איום הג'יאהד האסלמי ומגבלות התנועה כבר שתי יממות בכבישים וביישובים בעוטף עזה.
 
עוד הוסיף ח"כ בן גביר ואמר: "לא אפקיר את האחים שלי. התושבים בעוטף שוהים סביב מרחבים מוגנים, כי ממשלת החליפי לפיד לא יכולה להקנות להם ביטחון. אגיע לחזק את התושבים ולומר להם שבעזרת השם עוד שלושה חודשים נקים ממשלת ימין מלא מלא ונחזיר את הביטחון למדינה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה