בחירות 2022

גלאון על בן גביר: "יצית את כל העולם המוסלמי"

זהבה גלאון המתמודדת לראשות מרצ מצטרפת לגינויים בשמאל על עלייתו של יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר ומאשימה אותו בניצול חופש הפולחן במטרה לחמם עוד גזרה ביטחונית ומזהירה כי "הוא מנסה להפוך את הסכסוך מסכסוך לאומי לסכסוך דתי, ולהצית את כל העולם המוסלמי".
דוד זולדן |  3
זהבה גלאון, איתמר בן גביר (צילום פייסבוק/ זהבה גלאון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
זהבה גלאון, מועמדת לראשות מרצ מגיבה לביקורו של יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר: "נדרשת מידה בלתי נתפסת של חוסר אכפתיות מתושבי המדינה וניצול חופש הפולחן בשביל ללכת לעשות עכשיו פרובוקציות ולחמם עוד גזרה ביטחונית. זה בדיוק מה שנתניהו עושה באמצעות בן גביר ברגעים אלה. הוא מנסה להפוך את הסכסוך מסכסוך לאומי לסכסוך דתי, ולהצית את כל העולם המוסלמי. רדו מההר".
כזכור, יו''ר עוצמה יהודית ח''כ איתמר בן גביר עלה הבוקר להר הבית לציון ט' באב. על רקע הודעתו התקבלו במכשירו האישי וברשת החברתית פייסבוק איומים ברצח לפני עלייתו, בין היתר נכתב: "נחתוך לך את הראש". במהלך עלייתו נשמעו צעקות 'אללה אכבר' ו'איטבח אל יהוד' לכיוון בן גביר שהחזיר בתגובה: "עם ישראל חי". המשטרה פיזרה את המפגינים, אך לא ביצעה מעצרים.
 
 ח''כ איתמר בן גביר אמר בעלייתו: "אני כאן, אנחנו בעלי הבית, מדינת ישראל בעלת הבית על הר הבית. הגיע הזמן שנוכיח להם את זה, צריך לכתוש את הג'יהאד האיסלאמי, זו הזדמנות שהיא חשובה מאוד". ח"כ בן גביר התייחס גם לאיומים על חייו: "האיומים לא יפחידו אותי ולא אכנע להם. המשטרה צריכה לתפוס את המאיימים ולעצור אותם במיידי. עליתי להר הבית ואמרתי שאנו בעלי הבית על המקום הקדוש ביותר לעם ישראל".
יצוין כי עלייתו של ח''כ בן גביר תואמה עם קצין הכנסת ומשטרת ירושלים לפני כשבוע וגם בהערכת מצב אמש נקבע על ידי שב"כ ומשטרה כי אין מניעה בעלייתו להר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    את לא שמה לב שאת מסיתה נגד בן גביר כתוצאה מדברי ההבל ש
    טדי 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מסיתה ומי שהוא עלול להרוג אותו מדברי ההבל שלך
    סגור
  • 2.
    הזקנה המתפוררת לא מתה ??? (ל"ת)
    אסף 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לקקני תחת (ל"ת)
    סמולנים 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור