בחירות 2022

סמוטריץ מתערב: "אל תפגעו בדיסטל בגלל אמירה לא מוצלחת"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בהתערבות חריגה נחלץ להגן על ח"כ גלית דיסטל שמאז התבטאותה בעד גלעד שרון בכנס בחירות נמצאת תחת מתקפה קשה מבית
דוד זולדן |  3
בצלאל סמוטריץ' (צילום טוויטר/בצלאל סמוטריץ')
סמוטריץ' שולח מסר של גיבוי ותמיכה בח"כ גלית דיסטל-טבריאן (הליכוד) לאחר שנצפתה מסתודדת עם מועמד הליכוד לכנסת הבאה גלעד שרון ותועדה מביעה את תמיכתה במי שנחשב לתומך ההתנתקות וממייסדיה - דבר שהוביל לשמועות כוזבות אודות ברית משותפת בין השניים. 
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' פרסם הודעה ולפיה: "חבריי מתפקדי הליכוד, אין לי רצון או זכות להתערב בבחירות שלכם, ובכל זאת שתי בקשות: אל תכניסו את גלעד שרון. אתם תהרסו את הליכוד. אל תפגעו בגלית דיסטל בגלל אמירה לא מוצלחת שאני מניח שנאמרה מתוך נימוס בכנס בחירות. אני מכיר אותה שנה שלמה מקרוב והיא מהאידיאולוגים והאמינים שיש לנו במחנה".
 
כאמור, חברת הכנסת מהליכוד תועדה מביעה את תמיכתה במי שנחשב לתומך ההתנתקות וממייסדיה כאשר בימים אלה מציינים במחנה הלאומי את יום השנה להתנתקות. התקרית אירעה בכנס מלוכדים בגוש עציון כשבמהלכו הטיח אחד המגורשים: "מבחינתי הוא פיגוע".
בסוף החודש שעבר הודיע גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח אריק שרון, כי בכוונתו להתמודד בבחירות המקדימות של רשימת הליכוד לקראת הבחירות לכנסת ה-25 שיערכו בחודש נובמבר. "חברי הליכוד, אני צריך את התמיכה שלכם, אני צריך אתכם איתי, כדי שנוכל לטפל בבעיות הבוערות במדינת ישראל. הצטרפו אלי כדי שנחזור לשלטון ונחזיר את המשילות", אמר אז.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש לה כמה "אמירות לא מוצלחות" (ל"ת)
    אלמוני 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לא מתפלא. היא הרי תמכה בשלי יחימוביץ בזמנו. זוכרים?
    אביתר 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובן זוגה איש שמאל קיצוני. מצטער... לא סומך על פוליטיקאים שמחליפים דעות כמו גרביים.
    סגור
  • 1.
    דמוקרטיה
    ab 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הדמוקרטיה בליכוד שהיא מחסידיההיא ויברקן עם התרגילים שלו הכל טריקים ושטיקים לדברי המנהיג שלהם
    סגור