בחירות 2022

האם מבצע 'עלות השחר' ינצח ליאיר לפיד את הבחירות?

עם החזרה לשגרת הבחירות עולות התהיות בנוגע להתחזקותו של לפיד לאחר המבצע. הדעות חלוקות בהחלט
מערכת ice |  1
יאיר לפיד שר החוץ (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
מבצע עלות השחר הסתיים וקמפיין הבחירות חוזר. ואחרי טבילת האש המשמעותית של יאיר לפיד כראש הממשלה, מבצע שהגיע להישגים נאים במהירות וללא נפגעים ישראליים, ותמיכה אפילו מנתניהו  - נשאלת השאלה כיצד ישפיע המבצע על המנדים של יש עתיד ומפת הגושים.
אם שואלים את טוויטר, התשובה בחלט חלוקה. פעיל השמאל אלדד יניב, שתקף לאחרונה את שלל המפלגות, כותב כעת " סיכום המבצעון: 1. הזדמנות - להקים מחדש את כחולבן: לפיד בראש, גנץ, סער, ליברמן ולהפוך את מערכת הבחירות. 2. אחוזי ההתאמה של לפיד ישתוו לנתניהו. 3. כמה ערבים יצאו להצביע בעוד 11 שבועות? 4. זהבה ומרב בלי איחוד עלולות להמחק. 5. שוד המחייה חוזר לראש סדר היום והממשלה חייבת מבצע נגדו". גם משה גאון היועץ הפוליטי מצייץ היום "אז מסתבר שהשילוב של לפיד בנט וגנץ בהנהגת המדינה עבד ועובד מצויין גם עבור בטחון מדינת ישראל והדרום. השאלה גם להיום…למה צריכים עוד את נתניהו?"לעומתם, גלית דיסטל אטבריאן חה"כ מהליכוד, לא מתרשמת. "לפיד חיבל ביודעין בטיפול במגיפה, עודד המונים לא מחוסנים לצאת מהבית ובזמן שומר חומות התנהל כמו ילד נאחס שיעשה הכל כדי להרוס." כותבת דיסטל ומוסיפה "נתניהו וכל ראשי האופוזיציה התייצבו כמו אריות מאחורי לפיד. מדובר בהבדל תפיסות תהומי: הגוש הלאומי תמיד יראה את טובת המדינה. לפיד תמיד יעדיף את טובת עצמו." גולש אחר כותב "אז אחרי סה"כ יומיים במבצע "העלאת מנדטים" ועשרות הרוגים ביניהם ילדים תמימים (לא רלוונטי מאיזה אש), ההישג של לפיד, עמידה מלאה בדרישות הג'יהאד ושחרור מחבלים... איזה עלוב!! איפה החיילים שלנו שכלואים בעזה כבר שנים, מה איתם??? אין פה נצחון, יש פה הפסד כפול ומכופל!!!".
ואמיר חצרוני, כמו אמיר חצרוני מסכם "אין הבדל דרמטי בין פשעי המלחמה של ביבי לפשעי המלחמה של לפיד. אי"ה שניהם יעמדו לדין בהאג".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במילה אחת- לא. בשני מילים- לא ולא. (ל"ת)
    גיא 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור