בחירות 2022

גנץ במסר לתושבי הדרום: "דין העוטף כדין ת"א וירושלים"

שר הביטחון גנץ מפנה אצבע מאיימת לארגוני הטרור בעזה לאחר מבצע עלות השחר, אך גם מבהיר כי ישראל תפעל גם במדיניות אזרחית הומניטרית וחיזוק הכוחות המתונים ברצועה
דוד זולדן | 
סגן ראש הממשלה ושר הביטחון, בני גנץ (צילום אלכס קולומויסקי, POOL, פלאש 90)
שר הביטחון בני גנץ מסר בהצהרה מיוחדת עם רה"מ לפיד כי: "גם בעתיד נצא למכת מנע ודין העוטף כדין תל אביב וירושלים". גנץ פירט את שלושת היעדים שלדבריו הושגו במבצע: הסרת האיום המידי מעוטף עזה, שמירה על חופש הפעולה המבצעי בכלל הזירות, שמירה על ההרתעה "תוך מסר ברור לאויבינו בכל אחת מהזירות - שישראל נחושה להגן על ריבונותה ואזרחיה".
גנץ הבהיר כי: "אנחנו ממשיכים כל העת בפעילות המבצעית בכדי לשמור על הביטחון בארצנו, לחזק את היציבות במזרח התיכון, ולצמצם את ניסיונות ההתעצמות של אויבינו. גם בעתיד, אם יהיה בכך צורך, נצא למכת מנע, בכדי להגן על אזרחי ישראל, ריבונותה ותשתיותיה. זה נכון בכל אחת מהחזיתות, מטהראן ועד חאן יונס".
 
שר הביטחון הדגיש כי ההישג הצבאי: "נשען על יכולות מבצעיות ומודיעיניות שבנינו לאורך השנים, על דיוק, על מערכת ההגנה האווירית הטובה בעולם, ועל קבלת החלטות אחראית ונחושה". הוא הרחיב על המדיניות הישראלית: "מצד אחד - יד חזקה מול כל הפרת ריבונות, ומאמץ התקפי והגנתי לסיכול בכלל הזירות; ומצד שני מדיניות אזרחית הומניטרית אחראית תוך חיזוק הכוחות המתונים על חשבון ארגוני הטרור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה