בחירות 2022

המהפך בליכוד: "בכירי הפוקדים והעסקנים עפו, נאמני נתניהו התקדמו"

פעורי פה ונדהמים מול מהפך 2022 בפריימריז בליכוד עמדו העיתונאים שסיקרו את הפריימריז והגיבו ברשת נוכח המציאות החדשה במפלגה ושעשויה להשפיע על המערכת הפוליטית כולה
דוד זולדן |  1
מפלגת הליכוד (צילום גילי יערי, פלאש 90)
עמית סגל הגיב לתוצאות המדגם ואמר: שימו לב איזה שמות לא רואים כאן: חיים כץ, דוד ביטן צחי הנגבי ויולי אדלשטיין. משמעות התוצאות אם אלה התוצאות: הליכוד פורמט, בכירי הפוקדים והעסקנים עפו, כל נאמני נתניהו התקדמו. שוב בהתבסס על המדגם: אדלשטיין היה מקום ראשון בפעם הקודמת - הכריז שירוץ נגד נתניהו ונלחם על השררות ברשימה. דיסטל שהייתה הפה של נתניהו הפכה לאישה הראשונה. ביטן שקידם את לניאדו עף".
אטילה שומפלבי מווינט התרשם מהנירה לקלפיות ואמר: "‏כ-80 אלף מצביעים בפריימריז בליכוד. מרשים לכל הדעות". מיכאל שמש הכתב הפוליטי של כאן הזהיר את נתניהו מפני נקמה אפשרית: "חשוב לזכור הערב: לכל פריימריז יש מוצאי פריימריז וכמה מהממורמרים עשויים לגבות את המחיר נתניהו".
 
מוטי קסט‏ל הכתב הפוליטי של ערוץ 14 שחזה את המהפך אמר: "ככל ויתברר שהתוצאות של עכשיו 14 מדויקות, מדובר בניצחון ענק לנתניהו. נאמניו התברגו גבוה. אלו שקראו תיגר או או ערערו על מנהיגותו נדחקו לאחור ונשרו מהרשימה".
אמיר אטינגר הכתב הפוליטי של ישראל היום אמר מוקדם יותר כי: "‏ח"כים בליכוד דואגים מאפשרות של גניבת בחירות בספירת הקולות ומתדרכים את המשקיפים שלהם בקלפיות "להשגיח מקרוב".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליכוד
    אורני 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם יודעים שבהסטוריה היו מנהיגים שדרשו נאמנות זו לא המצאה של האדון אבל מעוררת חרדה לכך שאנחנו חוזים במו עינינו בדיקטטור מעורר חלחלה הדמוקרטיה הולכת ונעלמת מאות אלפי אזרחים הולכים בעיניים פתוחות ומרצון לאבדון ואני חשבתי שהיהודים חכמים מסתבר שאנחנו בתחילת דמדומי מדינת ישראל עוד פעם תקומה כבר לא תתרחש כאן ולזוגות הצעירים תחשבו מיליון פעם לפני שאתם עושים ילדים לאיזה עתיד אתם מביאים אותם ???
    סגור