בחירות 2022

איימן עודה שוב בראש: זו רשימת חד"ש לבחירות הקרובות

ח"כ איימן עודה נבחר מחדש ליו"ר חד"ש בבחירות המקדימות שנערכות על ידי 1,000 חברי המועצה - זו רשימת המפלגה לבחירות הקרובות
מערכת ice | 
איימן עודה (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)

חבר הכנסת איימן עודה נבחר היום (שבת) על ידי חברי מפלגת חד"ש לכהונה נוספת כיו"ר המפלגה בבחירות הקרובות עם 75% מהקולות. בפריימריז שנערכו בשפרעם השתתפו כ-1,000 חברי ועידה של הסיעה.

למקום השני ברשימה הגיעה ח"כ עאידה תומא-סלימן לאחר שבסיבוב השני אליו נבחרה זכתה ל53% מהקולות. אחרי ח"כ כנסת מכהן נוסף – עופר כסיף, שגרף 67% מהקולות. את המקום הרביעי ברשימה תופס נציג הנגב, וחבר הכנסת לשעבר יוסף עטאונה, שככל הנראה צפוי להדחק למקום לא ריאלי לאחר החיבור הצפוי עם מפלגות בל"ד ותע"ל לרשימה המשותפת, שצפויה לרוץ באותו הרכב כשבראש עודה ויו"ר תע"ל חבר הכנסת אחמד טיבי.


איימן עודה מסר לרגל התוצאות: "‏תודה לחברי ולחברות ועידת חד"ש שנתנו בנו את אמונם ובחרו רשימה מנוסה ומצוינת לכנסת. האתגר שלנו בשבועות הקרובים יהיה לצאת לרחובות, לעבור בית בית, לדפוק על כל דלת ולדאוג שב-1 בנובמבר נצא כולנו, ערבים ויהודים, כדי לחזק בקלפי את השלום, השוויון והצדק החברתי על פני הגזענות והאפרטהייד".


תומא-סליאמן כתבה בעמוד הטוויטר שלה: "‏גאה, מאושרת ומתרגשת שחברי וחברות ועידת חד"ש נתנו בי שוב את אמונם ובחרו בי למקום השני ברשימה לכנסת. מבטיחה ומתחייבת להמשיך להיאבק בשמכן ואיתכן נגד הכיבוש, נגד אלימות נגד נשים, ולמען צדק חברתי ושיוויון אמיתי לכולנו: ערבים ויהודים, נשים וגברים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה