בחירות 2022

איימן עודה במסר לתומכיו: "לצאת לרחובות"

צירי הוועידה של המפלגה המשפיעה ברשימה המשותפת בחרו את המועמדים לכנסת ה-25. תומא-סלימאן במקום השני, כסיף נבחר במקום השלישי. עודה שואב עידוד מהניצחון המכריע ויוצא בקריאה לתומכיו
דוד זולדן |  2
איימן עודה (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
צירי הוועידה של המפלגה המשפיעה ברשימה המשותפת בחרו את המועמדים לכנסת ה-25. עאידה תומא-סלימאן במקום השני ועופר כסיף נבחר במקום השלישי, כאשר מי שניצח פעם נוספת היה איימן עודה, שחגג את הניצחון המוחץ.
איימן עודה חגג את הזכייה ואמר: "‏תודה לחברי וחברות ועידת חד"ש שנתנו בנו את אמונם ובחרו רשימה מנוסה ומצוינת לכנסת. האתגר שלנו בשבועות הקרובים יהיה לצאת לרחובות, לעבור בית בית, לדפוק על כל דלת ולדאוג שב1 בנובמבר נצא כולנו, ערבים והיהודים לחזק בקלפי את השלום, השוויון והצדק החברתי על פני הגזענות והאפרטהייד".
 
חברי חד"ש בחרו את איימן עודה לעמוד בראש המפלגה בבחירות הקרובות, ולמרות העובדה שעורך הדין ויאם שביטה התמודד מולו בצעד פורמאלי, עודה זכה ל-75% מקולות הבוחרים. הפריימריז נערכו בשפרעם בהשתתפותם של כ-1,000 צירי הוועידה של המפלגה, והתקיימו תחת הסלוגן "בכנסת ומחוצה לה, החזית מחויבת למען שלום, שוויון וצדק חברתי". למקום השני הגיעה חברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן, שעלתה לסיבוב השני עם ראש מועצת כפר יאסיף, שאדי שווירי, וקיבלה 53% מהקולות.
למקום השלישי נבחר חבר הכנסת עופר כסיף שזכה ל-67% מקולות המועמדים, ובמקום הרביעי והבלתי ריאלי בינתיים נבחר חבר הכנסת לשעבר יוסף עטאונה, נציג הנגב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיס חמישי (ל"ת)
    ראובן 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אוי...
    אור 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקי עליק בקא
    סגור