בחירות 2022

אבו שחאדה חושד בטיבי ועודה שרקמו עם לפיד מזימה להדיחו

במפלגות הימין צפויים לתמוך בבקשת פסילה של כל המפלגות הערביות ולא רק בל"ד. ח"כ סמי אבו שחאדה יו"ר בל"ד מאשים את שותפיו לשעבר על כך שרקמו נגדו מזימה משותפת עם לפיד: "טיבי ועודה עשו תרגיל עם לפיד להוציא אותנו מהמערכת הפוליטית''
דוד זולדן | 
יאיר לפיד, סמי אבו שחאדה, אחמד טיבי ואיימן עודה (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ, אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל, פייסבוק/ סמי אבו שחאדה)
נציגי מפלגת ישראל ביתנו בוועדת הבחירות המרכזית: ח"כ לימור מגן תלם ומנהל הסיעה רומן גרביץ, הגישו מכתב לחברי הוועדה במטרה לפסול את יו"ר רשימת בל"ד סמי אבו שחאדה מהתמודדות בבחירות לכנסת ה25.
ח"כ מגן תלם אמרה: "סמי אבו שחאדה הוא סכנה קיומית למדינת ישראל, נעשה הכול על מנת שלא ישבו בכנסת אנשים שלא מכירים בכך שישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית ופועלים על מנת לשלול את סמלי המדינה. אנחנו מציעים לו בחום להתמודד בבחירות ברמאללה".
 
במפלגות המחנה הלאומי בראשות נתניהו צפויים לתמוך בבקשת פסילה של כל המפלגות הערביות ולא רק בל"ד. זאת משום שפסילת בל"ד מלהתמודד בבחירות תגדיל את כוחן של שתי הרשימות האחרונות: רע"מ וחד"ש-תע''ל.
ח"כ סאמי אבו שחאדה, יו"ר מפלגת בל"ד שהתפצלה ותרוץ בנפרד מהרשימה המשותפת, תקף הבוקר את שותפיו לשעבר: "טיבי ועודה עשו תרגיל עם לפיד להוציא אותנו מהמערכת הפוליטית, אבל הם קיבלו את התוצאה ההפוכה".
"עשינו כל מה שאפשר כדי לשמר את הרשימה המשותפת, כבר היה לנו הסכם חתום שהסדיר את עניין הרוטציה. מי שרצה לעשות שינויים ברגע האחרון היו חד"ש", הסביר אבו שחאדה בראיון לאתר ynet. "אנחנו הסכמנו לשינויים, והסכמנו גם לבוררות בינינו". אבו שחאדה בטוח כי חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי רקמו מזימה עם ראש הממשלה יאיר לפיד: "היה תרגיל מסריח של שלושתם, להוציא את בל"ד מהמערכת הפוליטית. הם קיבלו את התוצאה ההפוכה".
אבו שחאדה טען כי "שמענו את זה ישירות מאנשיו של לפיד. היו שיחות בין עודה ללפיד, והם רואים אותו יותר קרוב אליהם כנראה". הוא הוסיף כי "טיבי ועודה קיבלו החלטה להוציא את בל"ד מהמשותפת וללכת לבד, אבל בצורה שלא מאפשרת לנו לרוץ לבד. לא הייתה להם היושרה להחזיר לנו את הניירת שהייתה אצלם. הם פשוט השאירו אותה שם, ואם לא היה לי עותק - לא הייתה בל"ד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה