בחירות 2022

שרון גל תוקף את יאיר לפיד: "בושה וחרפה"

איש התקשורת הגיב לעיכובו של צלם ערוץ 14 בכניסה למסיבת העיתונאים של ראש הממשלה שעסקה בהסכם הגז עם לבנון
מערכת ice |  2
שרון גל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
כזכור, אתמול (רביעי) במהלך מסיבת העיתונאים שקיים ראש הממשלה יאיר לפיד בו הודיע על אישור הסכם הגבול הימי, צלם ערוץ 14 עוכב על ידי עובדי משרד ראש הממשלה במשך כשעה וחצי ולא נכנס. נתי לנגרמן, הכתב המדיני של ערוץ 14, שנכח באירוע צייץ בטוויטר "במו עיניי ראיתי צלמים שהגיעו אחריו ונכנסו לפניו. ממה הם מפחדים?".
שרון גל, איש התקשרות ופעיל ימין, הגיב על האירוע בחשבון הטוויטר שלו: "מה שקרה אתמול עם צוות ערוץ 14 שעוכב בכניסה למסע"ת של רה"מ זה בושה וחרפה - ולא פחות - שתיקת כל אבירי חופש הביטוי למיניהם שהכריזו כאן אינספור פעמים בעבר הלא רחוק על קץ הדמוקרטיה ועל ארדואניזציה. וזה עוד בתקופת מעבר. ה' ישמור".
 
הסיפור הזה מגיע על רקע ההפסד המשפטי של לפיד לערוץ 14. כזכור, מפלגת "יש עתיד" הגישה עתירה להכריז על ערוץ 14 בטלוויזיה כ"גוף פעיל בחירות" וככזה, כמי שחלות עליו מגבלות שונות מכוח סעיף 10ג' לחוק מימון מפלגות. העותרים טענו בין השאר כי "שידוריו של ערוץ 14 ופרסומיו ברשתות החברתיות הם פעילות בחירות שכן במסגרתם הוא פועל להפצת תעמולת בחירות לטובת מפלגת הליכוד והעומד בראשה וכי הערוץ תוקף "בצורה אגרסיבית, החורגת מכל קנה מידה סביר של עיתונות" את העותרת ואת המפלגות השותפות. השופט יצחק עמית דחה את העתירה וקבע שהעותרת, מפלגת יש עתיד, לא הוכיחה כי הערוץ נוקט ב"פעילות בחירות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו שרון, משעמם לך? (ל"ת)
    נו נו 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד פעולה פאשיסטית של הדיקטטור (ל"ת)
    אין פלא 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור