בחירות 2022

"אבו יאיר" חוזר: כמה משקיע הליכוד בפרסום במגזר הערבי?

שבועיים לבחירות, הליכוד משקיע כספים בפרסום במגזר הערבי ובעיקר ברשת הפייסבוק בערבית - יותר מאשר משקיעות כל המפלגות האחרות ביחד. המטרה: ליצור נורמליזציה במגזר לחזרתו לשלטון, על רקע האזהרות מחבירתו לסמוטריץ' ובן גביר
מערכת ice | 
קמפיין בלד נגד נתניהו (צילום בלד)
שבועיים לפני הבחירות, כעת מתחיל הקמפיין האמיתי של המפלגות. מתוך ידיעה שלפני החגים הציבור הישראלי פחות קשוב, המתינו המפלגות הגדולות ליום שאחרי סוכות על מנת להתחיל להשקיע את סכומי הכסף הגדולים באמת בפרסומים באמצעי המדיה השונים.
מפלגת הליכוד בראשות נתניהו שמה דגש רב על פרסום דווקא בשפה הערבית, ובעיקר ברשת החברתית הכי נוכחת בקרב ערביי ישראל – פייסבוק. באתר N12 פורסם כי הליכוד ישקיע לא פחות מ-47 אלף שקלים בפרסום בפייסבוק בערבית, יותר מכל המפלגות האחרות יחד. כך למשל רע"מ בראשות מנצור עבאס משקיעה 24 אלף שקלים בפייסבוק בערבית, יש עתיד בראשות יאיר לפיד כ-7,700 שקלים ואילו מפלגת חד"ש-תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי רק 3,460 שקלים.
המטרה העיקרית של הליכוד היא ליצור "נורמליזציה" לחזרתו של נתניהו לשלטון, וזאת מכיוון שבמגזר הערבי נשמעות קריאות המזהירות מפני שובו של הליכוד, במיוחד כעת עם השותפים הטבעיים חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר, שהם בבחינת "סדין אדום" בחברה הערבית.
הליכוד מדגיש בפרסומיו במגזר הערבי בעיקר כי חברי הכנסת מהמפלגות הערביות דואגים רק לעצמם ולא לציבור הבוחרים שלהם. כן מחדד הליכוד את המסר שעם שובו לשלטון יקצה תקציבים לתוכנית ייעודית למיגור הפשיעה הגואה בקרב ערביי ישראל.
לפי חדשות 12 גם ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד ינסה בימים הקרובים לעורר את השטח בישובים הערביים במטרה להעלות את אחוזי ההצבעה, ובין היתר יבקר בעיר נצרת כשבוע בלבד לפני הבחירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה