בחירות 2022

לפיד מבטל את נסיעתו לוועידת האקלים אחרי התבוסה הצורבת

ראש הממשלה מבטל את נסיעתו לוועידת האקלים, האירוע הבינלאומי הגדול ביותר של האו"ם כדי להתמודד עם התבוסה לנתניהו. הרצוג יחליף את לפיד בוועידה
דוד זולדן |  1
יאיר לפיד (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
ראש הממשלה יאיר לפיד מבטל את נסיעתו לוועידת האקלים בשארם א שייח' שמתוכננת להתקיים בשבוע הבא. אל הוועידה צפויה להגיע פמליה ישראלית גדולה שתצטרף לנשיא הרצוג במקומו של לפיד.
מלשכת ראש הממשלה אישרו את הפרטים ומסרו כי "נשיא המדינה יצחק הרצוג ייצג את מדינת ישראל בוועידת האקלים בשארם". מדובר באירוע בינלאומי הנחשב לכנס הדגל של האו"ם, במסגרתו משתתפים נציגי ממשלות, ארגונים בינלאומיים וחברות מכל רחבי העולם.
 
אשתקד ראש הממשלה הקודם נפתלי בנט נסע לוועידת האקלים בסקוטלנד, יחד עם שרת האנרגיה קארין אלהרר. במהלך ביקורו נפגש בנט עם ראש ממשלת בריטניה דאז בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, ומזכ"ל האו"ם ינס סטולטנברג. עוד נפגש עם יורש העצר וראש הממשלה של בחריין סלמאן בן חמד אאל ח'ליפה, כשזו הייתה הפעם הראשונה שבה מתקיימת פגישה רשמית בין ראש ממשלה ישראלי ליורש העצר.
לאור תוצאות הבחירות ונוכח המפלה שנחל לפיד הוא רואה לנכון להתעסק בעניינים הפנימיים ודוחק הצידה עיסוקים אחרים על מנת להתמודד עם המצב ולגבש את ההחלטות הנכונות עבורו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סופה של שחצנות
    אזרחית 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף היה לשקול צעדיו לפני ההתעקשות על חתימת הסכם מסירת המים הטריטוריאליים של המדינה, התנהלות שחצנית חסרת אחריות.
    סגור