בחירות 2022

מרב מיכאלי מגיבה לראשונה בהאשמות חריפות: "לפיד לא נלחם"

יו"ר מפלגת העבודה בנאום מפתיע ומלא האשמות כלפי ראש הממשלה לפיד. "מחק את מרצ וכמעט גם את העבודה", הטיחה בו בזמן שכמעט ולא לקחה אחריות על התוצאות המאכזבות לגוש השמאל
מערכת ice |  3
מרב מיכאלי (צילום תומר נויברג פלאש 90)
יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי הגיבה היום (חמישי) לראשונה לתוצאות הבחירות המאכזבות מבחינתה ומבחינת גוש המרכז-שמאל. 
בעיקרו של הנאום האשימה מיכאלי את רה"מ לפיד בחוסר התחשבות בגוש השמאל, ולא מוכנה להודות שהעבודה ומרצ היו צריכות להתאחד. "נתניהו כיתת רגליו אל הרב טאו, על מנת שמפלגת נעם ההומופובית תתאחד לבלוק טכני עם סמוטריץ' ובן גביר, בזמן שלפיד לא טרח אפילו לארגן הסכם עודפים לליברמן ולמפלגות הערביות."
 
"לא היתה שום סיבה שמרצ והעבודה לא היו עוברות", המשיכה מיכאלי וכאבה את נפילתה של מרצ אל מתחת לאחוז החסימה, "עצוב וכואב שהמפלגה האחות שלנו לא תהיה בכנסת הבאה."
עוד המשיכה בכתב האישום שלה נגד רה"מ לפיד, "ניהל קמפיין חסר אחריות וחיסול מרצ הוא על אחריותו. לפיד התראיין יומיים לפני הבחירות ואמר שלמפלגת העבודה אין זכות קיום. ביקש למעשה למחוק אותה."
עם זאת, לקחה מיכאלי אחריות על כישלונה של מפלגת העבודה שהשיגה את התוצאה הנמוכה ביותר האפשרית - 4 מנדטים, לעומת 7 בבחירות הקודמות. "יש לי אחריות על ההישג הנמוך של מפלגת העבודה" אמרה. 
מיכאלי הכריזה שתישאר כיו"ר המפלגה באופוזיציה וכי "סיעת העבודה תיתן את הפייט הכי חזקה מהאופוזיציה לקואליציה שיש בה יותר כתבי אישום מאשר נשים."
לסיום, בנאום מעורר תהיות אמרה, "התפקיד שלי היה לשמור על מפלגת העבודה - ועשיתי את זה."
מיד לאחר סיום הנאום הפרשן עמית סגל הגיב לה, "תזכורת חשובה: האחריות הראשית בכישלון של מפלגה לזכות בתמיכת הציבור הוא קודם כל המפלגה עצמה."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יאללה הביתה הרסת את העבודה (ל"ת)
    אלעד 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    העבודה בעקבות מרצ הביתה!!! (ל"ת)
    מיקי 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אשה חשוכה
    מנור 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שחורה מבחוץ ומבפנים
    סגור