השוק

ענקית ציוד הכושר על סף פשיטת רגל: הפסידה 51 מיליון דולר

BowFlex הייתה ידועה בשם Nautilus עד לשנה שעברה, אז מכרה את הזכויות לשם זה כדי לחזק את התזרים הכספי שלה. היא עדיין משווקת ציוד כושר ביתי תחת המותגים BowFlex, Schwinn ו-JRNY. החברה פרחה במהלך מגיפת הקורונה כשמכוני כושר נסגרו ואנשים פנו לציוד אימון ביתי, אך המניה ירדה ב-25% ביום רביעי בדרך להתרסקות
מערכת ice |  1
אימונים (צילום freepik)
ענקית ציוד הכושר בוונקובר, BowFlex, אמרה ביום רביעי כי ייתכן שתיאלץ להגיש בקשה לפשיטת רגל אם היא לא תמצא מישהו שיקנה את העסק שלה. BowFlex מנסה למצוא קונה מאז ספטמבר 2022. במהלך הזמן הזה, המכירות של החברה הידרדרו והיא החלה להצטמצם במזומנים. BowFlex הזהירה בשבוע שעבר כי היא עומדת בפני "ספק מהותי" שהיא יכולה להישאר פעילה.
בהגשה רגולטורית ביום רביעי, הודיעה BowFlex למשקיעים שאם היא לא יכולה למצוא מימון או קונה, היא עשויה להיפטר מנכסיה באמצעות פשיטת רגל. ה-Portland Business Journal דיווח לראשונה על אזהרת פשיטת רגל ביום רביעי.

BowFlex הייתה ידועה בשם Nautilus עד לשנה שעברה, אז מכרה את הזכויות לשם זה כדי לחזק את התזרים הכספי שלה. היא עדיין משווקת ציוד כושר ביתי תחת המותגים BowFlex, Schwinn ו-JRNY. החברה פרחה במהלך מגיפת הקורונה כשמכוני כושר נסגרו ואנשים פנו לציוד אימון ביתי. המכירות צנחו כאשר דפוסי האימון חזרו לקדמותם.
המכירות של BowFlex הסתכמו ב-158 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של שנת הכספים הנוכחית שלה, לפי ההגשה של יום רביעי. מדובר בירידה לעומת 218 מיליון דולר שנה קודם לכן. החברה דיווחה על הפסד של 51.8 מיליון דולר באותם תשעת החודשים האחרונים ואמרה כי היו לה כ-18 מיליון דולר במזומן בסוף דצמבר. מניית BowFlex נסחרה קרוב ל-30 דולר בתחילת 2021. המניה ירדה ב-25% ביום רביעי ל-21 סנט למניה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין
    הבנק 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי את הביצה השמאלית מצד ימין
    סגור