השוק

בפעם הראשונה בעולם הביטוח: מגדל מכניסה תהליכי בינה מלאכותית

חברת הביטוח מגדל מכניסה בפעם הראשונה בענף תהליכי שירות לקוחות מבוססי בינה מלאכותית שפותחו על תשתיות הענן של אמזון; מנהל הטכנולוגיות של מגדל: מדובר במהלך ראשון לקראת השקה של תהליכים נוספים לסוכנים
ניצן כהן | 
משה מורגנשטרן (צילום Magma Images, ניקולה וסטהפל)
בכל זאת משהו מתעורר בחברת הביטוח מגדל ובפעם הראשונה בענף, החברה מכניסה כלי בינה מלאכותית לעולמות שירות הלקוחות של החברה. הכלי החדש יהיה צ'ק בוט מבוסס AI שניתן יהיה לתקשר איתו בשפה חופשית והוא גם יענה ללקוח בשפה חופשית.
בהנחה שתהליך ההשקה יעבור חלק הרי שמגדל תוכל להרחיב אותו גם לסוכנים וזה נתון משמעותי מאוד בתהליך הכניסה של הבינה המלאכותית לענף מורכב כל-כך כמו עולמות הביטוח.
 
הצ'אט-בוט יסייע לגולשי האתר וללקוחות מגדל, לברר פרטים אודות תהליכים ומידעים בתחום הביטוח, הפנסיה והפיננסים, וכל זאת בשפה פשוטה וקלה ומבלי להידרש להבנה מעמיקה בעולמות אלה.
הצ'אט בוט נבנה באמצעות השירות  Amazon Bedrock של AWS והינו ייחודי וחדשני בשימוש בטכנולוגית Generative AI על מנת לאפשר אינטראקציה בשפה חופשית, איתור המידע הרלוונטי מתוך כלל מקורות המידע הרבים באתר ומענה פרנסולי בשפה פשוטה ומובנית.
עד כה הסתפקו גולשי אתרי חברות הביטוח השונות בממשק חיפוש פשוט, הנפוץ כבר שנים רבות ודורש השקעה של זמן רב בקריאה וסינון מידע. מגדל מרימה את רף החדשנות הטכנולוגית הקיימת במגזר הפיננסי ומציגה כלי עם חווית לקוח ייחודית ומודרנית, בו הגולש מדבר עם המידע ומקבל מענה מדויק ומהיר ללא הגדרת תשובות מובנות מראש או התערבות נציג שירות.
ייחודו של הצ'אט של מגדל טמון בהבנת כוונת הגולש ומתן מענה ממוקד. הפתרון מורכב מיכולות מתקדמות של חיפוש סמנטי, סיכום וההנמקה של שימוש במודל השפה Anthropic Claude Large Language Model (LLM) Amazon Bedrock הוא שירות מנוהל המציע מבחר מודלים (high-performing foundation models (FMs)) מחברות AI מובילות כמו AI21 Labs, Anthropic, Cohere, Meta, Stability AI ואמזון, באמצעות ממשק API יחיד, יחד עם מערך רחב של יכולות הדרושות לבניית יישומי Generative AI.
משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "הצאט בוט הינו פריצת דרך טכנולוגית המאפשרת חווית לקוח ייחודית ומודרנית בעולמות השירות והדיגיטל. פיתוח יכולות אלו והנגשתם לציבור הרחב הם צעד נוסף של מגדל בחדשנות טכנולוגית ודיגיטלית. הצ'אט בוט החדש מתווסף לשורת הכלים המתקדמים אותם ננגיש ללקוחותינו וסוכנינו בקרוב. מגדל תמשיך להוביל בחדשנות טכנולוגיות באמצעות יכולות פיתוח מתקדמות לצד הבנה עמוקה של חווית לקוח מתקדמת".
הראל יפהר, מנהל איזור ישראל וסאב סהרה אפריקה ב- AWS, אמר: "אנו מברכים את חברת מגדל ביטוח על צעד משמעותי בשיפור חווית לקוחות החברה באמצעות טכנולוגיית  Generative AI ושימוש ב Amazon Bedrock  שמאפשר קבלת חווית חיפוש טובה, איתור מידע מדוייק ותשובה פרסונלית בשפה חופשית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה