השוק

גילת חוגגת הישג אדיר: תשתתף בפרויקט בהיקף של מיליוני דולרים

חברת גילת רשתות לוויין מדווחת כי נבחרה על ידי "Safran Passenger Innovations" לתוכנית אסטרטגית לקישוריות בטיסה בהיקף של מיליוני דולרים. חברת הבת של גילת, תתכנן ותייצר קו חדש של מוצרי אספקת מתח שיתמכו באנטנה האלקטרונית של Safran

מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
חברת גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית בטכנולוגיה, פתרונות ושירותים לרשתות תקשורת לוויינית, הודיעה היום (שלישי) כי נבחרה על ידי "Safran Passenger Innovations" לתוכנית אסטרטגית לקישוריות בטיסה (IFC) בהיקף של מיליוני דולרים.
חברת הבת של גילת, "Gilat Wavestream", תתכנן, תעצב ותייצר קו חדש של מוצרי אספקת מתח בתדרי Ku (KPSU) אשר יתמכו באנטנה האלקטרונית המתכווננת של Safran, וכן יתמכו בצמיחה נוספת בשוק ה-IFC.
בוב הופמן, מנכ"ל Gilat Wavestream וסמנכ"ל בכיר בגילת, בירך על ההישג: "אנו שמחים על זכייתינו בחוזה זה. אנו מצפים לבנות את הדור הבא של ציוד IFC עם המוצרים החדשים הללו ולשמר את מעמדנו כמובילים בתעשייה וכספקית המובילה של PSUs ו-SSPAs עבור שוק ה-IFC".
 מלבדו, גם ג'ון אנדרוז, סמנכ"ל קישוריות ב- Safran Passenger Innovations, התייחס לנושא וציין: "Safran החליטה לעבוד עם Gilat Wavestream, חברת הבת של גילת, על הפרויקט לאור מומחיותה וניסיונה בבנייה של ציוד תקשורת לוויינית העומד בסטנדרט תעופה מסחרית. על המוצר החדש של Wavestream  מקבוצת גילת, הדגיש אנדרוז: "אנו צופים לו ביקוש גבוה בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה