השוק

הסטארטאפ הישראלי ישתלט על הבורסה בארה"ב? eToro בדרך להנפקה

פלטפורמת המסחר הקמעונאית eToro שוקלת הנפקה ראשונית (IPO) בניו יורק או בלונדון, אמר המנכ"ל יוני אסיה לעיתון פייננשל טיימס, והוסיף כי ארה"ב. הרישום יעניק לחברה גישה למגוון רחב יותר של משקיעים מאשר נוכחות בשוק הבריטי
כפיר אדר | 
מניות (צילום shutterstock)
סטארט אפ הברוקראז' הדיגיטלי הישראלי eToro מחפש הערכת שווי של יותר מ-3.5 מיליארד דולר ומכוון לארצות הברית כיעד פוטנציאלי לרשימת מניותיה, דיווח הפייננשל טיימס הבוקר [ראשון] והצליח לסקרן את השוק.
פלטפורמת המסחר הקמעונאית שוקלת הנפקה ראשונית (IPO) בניו יורק או בלונדון, אמר המנכ"ל יוני אסיה לעיתון, והוסיף כי ארה"ב. הרישום יעניק לחברה גישה למגוון רחב יותר של משקיעים מאשר נוכחות בשוק הבריטי.
 
בשנה שעברה, פלטפורמת המסחר במניות eToro הסכימה למכירת מניות משניות של 120 מיליון דולר, מה שהעניק לחברה שווי נמוך במעט מ-3.5 מיליארד הדולרים לפיהם הוערכה בסבב גיוס ראשוני מוקדם יותר השנה. הברוקראז' הדיגיטלי הישראלי נתן לעובדים ולמשקיעים הזדמנות למכור מניות לכמה מהמשקיעים הקיימים של eToro, על פי מזכר לעובדים שהגיעו לידי CNBC.
הסבב הוא מכירת מניות משנית, כלומר החברה לא הנפיקה מניות חדשות ולא תנקוט כל הכנסה מהעסקה. עם זאת, זהו אינדיקטור למחיר שמשקיעים מוכנים לשלם כרגע כדי להחזיק במניות של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה