השוק

איטורו בדרך לפעול כברוקר השקעות באבו דאבי

ראש השווקים ב-ADGM: "אנו שמחים שאיטורו קיבלה אישור עקרוני על ידי ה-ADGM ונרגשים לתמוך בה כשהיא פועלת לביסוס פעילותה באבו דאבי"
מערכת ice | 
ניר שמולביץ סמנכ"ל שיווק איטורו (צילום איטורו)
הרשת החברתית להשקעות, איטורו, הודיעה היום, כי קיבלה אישור עקרוני לפעול כברוקר למסחר בניירות ערך, נגזרים ומטבעות קריפטו באבו דאבי – בירת איחוד האמירויות והמרכז הפיננסי של מדינות המפרץ הפרסי. האישור המלא לעסוק בשירותים פיננסיים יאפשר לאיטורו להקים בסיס פעילות ממנו תוכל להציע את שירותיה ללקוחות ברחבי האזור. האישור ניתן מטעם הרשות לפיקוח על שירותים פיננסיים של השוק העולמי של אבו דאבי (ADGM).
 
איטורו, שנוסדה ב-2007 שמה לה למטרה לפתוח ולהנגיש את השווקים הגלובליים כדי לאפשר לכל אדם  לסחור ולהשקיע באופן פשוט ושקוף. איטורו פיתחה ושיכללה פלטפורמת השקעות הבנויה סביב שיתוף פעולה חברתי וחינוך משקיעים, ויצרה קהילה גלובלית של למעלה מ-30 מיליון משתמשים רשומים שיכולים לצפות, לשתף וללמוד. ארווינד רממורתי (Arvind Ramamurthy), ראש השווקים ב-ADGM, אמר: "אנו שמחים שאיטורו קיבלה אישור עקרוני על ידי ה-ADGM ונרגשים לתמוך בה כשהיא פועלת לביסוס פעילותה באבו דאבי. ADGM היא גוף הפיקוח הגדול ביותר בנושא נכסים דיגיטליים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה. הצטרפותה של איטורו לפעילות באזור תתרום רבות לאקוסיסטם התוסס והמהימן של משקיעים, בורסות גלובליות וספקי שירותים הפועלים כאן".
 
"תשתית הנכסים הווירטואליים של ADGM מוכרת היטב ברחבי העולם בשל הרגולציה המתקדמת שלה והתנאים הקפדניים במסגרתן היא מתנהלת, כחלק מהמחויבות המתמשכת של ADGM לחיזוק הצמיחה הכלכלית של אבו דאבי ולשמירת השקיפות והיציבות של השוק כמרכז פיננסי בינלאומי. ADGM תמשיך להרחיב באופן פעיל את ההיצע העסקי שלה ולחשוף הזדמנויות השקעה חדשות באיחוד האמירויות, ותאפשר לשותפים המפעילים פלטפורמת השקעה כמו איטורו לתמוך בצרכים הפיננסיים ההולכים וגדלים של המשקיעים והעסקים ברחבי האזור", הוסיף רממורתי.
ג'ייסון יוז (Jason Hughes), מנהל בכיר באיטורו איחוד האמירויות, אמר: "זהו ציון דרך חשוב עבור איטורו. באיחוד האמירויות פועלת אחת מזירות הפינטק התוססות ביותר במזרח התיכון, ובאבו דאבי מתנהלת אחת מהמסגרות הרגולטוריות המתוחכמות ביותר לנכסים דיגיטליים. אנו גאים מאוד להצטרף לאקוסיסטם הזה. אנו מצפים לעבודה משותפת עם ADGM כדי לקבל את הרישיון המלא שלנו, כדי שנוכל להרחיב את השירותים שלנו למשקיעים באיחוד האמירויות ובאזור כולו. לאחרונה פתחנו את משרדנו באבו דאבי כדי לתמוך במהלך זה ולשם כך נרחיב את הצוות המקומי".
ג'ורג' נדאף (George Naddaf), המנהל האזורי באיטורו איחוד האמירויות, סיכם: "המטרה של איטורו היא לאפשר לכל אדם גישה לשווקים הפיננסיים. עם קבלת הרישיון המלא, משקיעים נוספים במזרח התיכון יקבלו גישה, בנוסף לשווקים גלובליים, למגוון של מידע  פיננסי והזדמנות לחלוק ידע ולדון באסטרטגיה שלהם עם קהילת המשקיעים הגלובלית שלנו. אנו מצפים לקראת העבודה המשותפות עם הלקוחות והשותפים הפוטנציאליים שלנו באזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה