השוק

עימות בין חנן מור לרשות לני"ע שטוענת להפרה של כללי הדיווח

רשות ניירות ערך פנתה לחנן מור והביעה את עמדתה לפיה רואי החשבון של החברה היו צריכים להצמיד לה הערת 'עסק חי' כבר ברבעון השני של 2023 ולמעשה ההפרות של החברה התחילו כבר אז; חנן מור דוחה את טענות הרשות
ניצן כהן |  1
ספי זינגר (צילום עידן גרוס, shutterstock, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
עליית מדרגה נרשמת היום בין חנן מור לרשות לניירות ערך. הרשות לני"ע פנתה במכתב לחברה בו היא טוענת כי לאחר בדיקה שערכה בין הדוחות הכספיים של חנן מור למצב החברה בפועל הרי שהתגלו ליקויים לכאורה בדיווחים למשקיעים. הרשות טוענת כי רואי החשבון של חנן מור היו צריכים להדביק לחברה הערת 'עסק חי' כבר ברבעון השני של 2023.
חנן מור מפרט במכתב ארוך את השתלשלות האירועים כפי שהוא ורואי החשבון של החברה רואים אותם ומכאן הוא מסיק מסקנה כי לא היה צורך בהערת 'עסק חי' באותה התקופה ומכאן שהחברה לא עברה על כל כלל דיווחי חשבונאי או אחר. הרשות לני"ע מתעקשת על המסקנות שלה.
 
יש לציין כי אם אכן בדיקת הרשות לני"ע והמסקנות אליהם היא הגיעה נכונות וחנן מור הייתה צריכה לפרסם הערת עסק חי הרי שכבר ברבעון השני של 2023 הייתה הפרה לכאורית של קובננטים אליה התחייבה החברה ואז טענת בנק לאומי צודקת ויש לכך משמעות אם וככל שדברים יגיעו לתביעות משפטיות נגד החברה, נושאי משרה בה ורואי החשבון שלה.
חנן מור, לאחר דין ודברים עם רשות ניירות ערך החליטה לשנות את הדיווח הנוגע לרבעון השני של 2023 ולדווח למשיקיעם שכבר אז החברה ורואי החשבון שלה היו אמורים לפרסם הערת 'עסק חי'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל יום מתגלים סיפורים חדשים על המור והמאור
    מיכאל 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצאו המרצעים מן השקים. כל יום מורידים עוד שמיכה מסיפורי מור. הוא מזמן היה צריך להיות בחקירות להב .
    סגור