השוק

מגדל משיקה שירות חדש: זה הסיוע האטרקטיבי שלו זכאים המבוטחים

מגדל ביטוח ופיננסים מכריזה על השקת מערך השירותים האמבולטוריים וכתבי שירות המשלימים בתחום ביטוחי הבריאות. התוכנית המורחבת כוללת מגוון שירותים כגון חוות דעת רפואית שניה בחו"ל וחוות דעת נוספת של רדיולוג מומחה
מערכת ice | 
מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים (צילום Magma Images)
כחודשיים לאחר שהשיקה מגדל ביטוח ופיננסים את מוצרי הבריאות החדשים שלה, שפותחו בהתאם לרפורמת הבריאות החדשה, כעת משיקה החברה מערך שירותים אמבולטוריים וכתבי שירות המשלימים את מעטפת שירותיה בתחום ביטוחי הבריאות. בשלב הראשון, נחשפת תוכנית הייעוץ והבדיקות הנכללת בהסכם. מדובר בבמתן שירות ייעוץ ובדיקות עם רשת ספקים ארצית, תורים מהירים ומחיר אטרקטיבי.
מלבד זאת, חברת מגדל ביטוח ופיננסים מציינת כי התוכנית המורחבת לייעוץ ובדיקות אבחנתיות, כוללת הענקת שירותים רפואיים מתקדמים. התוכנית המורחבת כוללת מגוון שירותים כגון חוות דעת רפואית שניה בחו"ל, חוות דעת נוספת של רדיולוג מומחה שהינו שירות חדש וייחודי למגדל, כיסוי להרדמה לצורך ביצוע הבדיקה האבחנתית עקב מצב בריאותי לקוי או במקרה של ילד עד גיל 11 עד לסך של 6,000 שקל.
 



מלבד זאת, התוכנית כוללת שירות חדש הכולל השתתפות של החברה בהפריה חוץ גופית מילד שלישי ואילך; שירותי סל הריון, בדיקות גנטיות, שמירת דם טבורי; סל בדיקות מניעתיות חדשות ועוד שירותים נוספים. לצד זאת, מגדל מציעה לכלל המבוטחים סיוע בכתבי שירות.

בשלב הבא, תשיק החברה גם תכניות לליווי רפואי וטיפולים אגב אירוע רפואי משמעותי, במסגרתו תפעיל החברה, בין היתר, מוקד רפואי טלפוני לאחר ניתוח או אשפוז (מעל 3 ימים) המעניק שירות מידע 24/7 בתחום הרפואה הפנימית, רפואת ילדים או משפחה; מידע תרופתי; ייעוץ נפשי עם פסיכולוג ועוד. בהמשך, תשיק החברה על תוכנית טיפולים בטכנולוגיות מתקדמות ואביזרים רפואיים מיוחדים.
מיכל גור כגן, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת חא"ט ובריאות במגדל ביטוח ופיננסים: "מערך השירותים האמבולטוריים אותנו אנו משיקים, משלים את מגוון תוכניות הבריאות החדשות שלנו ומאפשר לנו להציע "בית אחד" לכל צרכי הבריאות של לקוחותינו. זאת, לאחר שבשנים האחרונות, השקענו מאמצים רבים ביצירת כיסויים ושירותים מתקדמים וחדשניים, שמלווים את לקוחותינו בכל שלב של התמודדות עם בעיה רפואית".

(צילום: ניקולה וסטהפל)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה