השוק

הראל ויזל בעסקת ענק: זו החברה החדשה שרכש בחו"ל

ריטיילורס שבראשה עומד איש העסקים הודיעה על רכישת (92.5%) מנייקי אוסטרליה, כאשר ריטיילורס מעדכנת כי לאחר שנתקיימו התנאים המתלים, הושלמה העסקה בין הצדדים והסכם בעלי המניות נכנס לתוקפו
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי ונתי שוחט פלש 90)
הושלמה העסקה: הראל ויזל מסתער על אוסטרליה. ריטיילורס שבראשה עומד איש העסקים הודיעה על רכישת (92.5%) נייקי אוסטרליה מקבוצת RPG, כאשר ריטיילורס מעדכנת כי היום [שלישי] ב-2 באפריל 2024, לאחר שנתקיימו התנאים המתלים, הושלמה העסקה בין הצדדים והסכם בעלי המניות נכנס לתוקפו. 
עם השלמת העסקה כאמור, מחזיקה החברה (באמצעות החברה ההולנדית) 92.5% ואנדרו מקדונלד, ופרנק רנזי (כל אחד באמצעות נאמנויות בשליטתו), מחזיקים כ-5% וכ-2.5%, בהתאמה, מהון המניות של החברה החדשה הכל בהתאם להגדרות ולפירוט בדיווח הקודם.

כמו כן, התמורה שולמה במועד ההשלמה בהתאם למנגנון ולאומדן קביעת חוב נטו אפס וההון החוזר הנורמטיבי כפי שהוסדרו בהסכם הרכישה, כאשר לאחר מועד השלמת העסקה, תתבצע התחשבנות בין הצדדים ככל שיידרשו התאמות לסכום התמורה, בהתאם לדוחות מבוקרים ביחס לתקופה עד למועד ההשלמה, כאמור בדיווח הקודם.
כזכור, ב-14 בפברואר 2024, נחתמו הסכמים מחייבים במסגרתם בכפוף להשלמת העסקה, חברה בת אוסטרלית תרכוש את הבעלות המלאה בקבוצת RPG בתמורה לבעלי המניות המוכרים בגובה המכפלה של 92.5%  בשווי מוסכם של 75 מיליון דולר אוסטרלי על בסיס חוב נטו אפס והון חוזר נורמטיבי, והקצאת מניות.
קבוצת RPG החלה לפעול בשנת 2011. משרדיה הראשיים של קבוצת RPG ממוקמים בעיר מלבורן אוסטרליה, ונכון למועד הדוח מעסיקה הקבוצה כ-1,105 עובדים. עיקר פעילות קבוצת RPG הינה הפעלת 33 חנויות נייקי באוסטרליה ו-7 חנויות נייקי בניו זילנד. כמו כן כוללת פעילות הקבוצה הפעלה של 11 חנויות סמסונג באוסטרליה. בנוסף, בחודש יולי 2023 השיקה הקבוצה אתר סחר מקוון למכירת מוצרי צעצועים של ענקית הצעצועים Mattel.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שימות ! (ל"ת)
    אסף 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור