השוק

סגן שר החקלאות נגד האוצר: "אסור לפגוע בתקציב"

סגן שר החקלאות, ח"כ משה אבוטבול נגד האוצר: "בזכות ארגוני המתנדבים העם הוכיח אחדות למען החקלאות, באוצר חייבים להבין, שאסור לפגוע בתקציב ארגוני המתנדבים, ולכל הפחות להשאירו חמישים מיליון שקלים כפי שהיה"
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, באדיבות אתר הכנסת)
סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול: "בזכות ארגוני המתנדבים העם הוכיח אחדות למען החקלאות, באוצר חייבים להבין, שאסור לפגוע בתקציב ארגוני המתנדבים, ולכל הפחות להשאירו חמישים מיליון שקלים כפי שהיה".
"סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול השתתף בוועדה המיוחדת לחיזוק הנגב והגליל, והתייחס לעבודת הקודש שעשו ארגוני המתנדבים בחקלאות, יחד עם רבבות המתנדבים מכל עם ישראל, שבאו והצילו את ענף החקלאות בשעתו הקשה עם פרוץ המלחמה. 
 
סגן השר הוסיף ואמר: שרואים את מצב המתוח בצפון הארץ, חייבים להיערך מראש שאם תהיה שוב נטישה של עובדים זרים חלילה, שלא נתקע בלי מתנדבים בענף שימלאו את החסר.  הארגונים עשו עבודת קודש, ותיאמו את הקשר בין החקלאים למתנדבים היקרים, ובכך נתנו לחקלאי שנחנק אויר לנשימה. וסייעו לו למלאות חוסרים ובאו עם ידיים קוטפות ליבול שנותר על העצים. ובכך גם מילאו לעם ישראל את המדפים בתוצרת טרייה, ושמרו על בטחון המזון של המדינה.
אנו במשרד החקלאות יודעים לומר תודה, ואני כממונה על תחום גיוס המתנדבים לחקלאות, אמצא גם את הזמן המתאים בקרוב, לכנס את כל הארגונים שהצילו את הענף ולהודות להם על כך, בכנס ייחודי להענקת שי ותעודת הערכה, בהשתתפות השר שלנו מר אבי דיכטר ששמח על יוזמתי בנושא. אבל כרגע אנו חייבים לשמר את התקציבים עבורם, כדי שיוכלו לסייע לנו בשגרה, ובעיקר בעיתות חירום שיהיו תמיד דרוכים ורתומים לעניין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה