ויראלי

גדעון סער: ״ההפגנות אמש הן נכס אדיר לנתניהו"

אחרי ששינה את שם מפלגתו ל"ימין הממלכתי" גדעון סער נאה דורש וגם נאה מקיים גם כשמדובר ברה"מ נתניהו: "בזמן מלחמה אנחנו צריכים לנהל וויכוחים בתוכנו בצורה שונה, בצורה אחרת - אתמול זה לא קרה ולכן הוקעתי את זה״
דוד זולדן |  1
בני גנץ, בנימין נתניהו, גדעון סער (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, תומר נויברג)
יו״ר הימין הממלכתי, ח״כ גדעון סער בכנס של איגוד התאגידים העירוניים באילת מתייחס להפגנות אתמול נגד הממשלה: ״ההפגנות אמש הן נכס אדיר לנתניהו. מי שהולך ומשליך לפידים על שוטרים, מי שפורץ מתחם אבטחה ומסתער עם לפידים בידיים טועה. צריך לשמור על החוק ועל נורמות וזה לא משנה מי הגוף שמפגין. זה גם לא משרת ולא מועיל לשום מטרה. ככל ובטח בזמן מלחמה אנחנו צריכים לנהל וויכוחים בתוכנו בצורה שונה, בצורה אחרת - אתמול זה לא קרה ולכן הוקעתי את זה״.
האירוע מתייחס להמשך הצעדה אמש כאשר המוחים הקיפו את בית ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב עזה, ניסו לפרוץ מחסומים בדרך למקום והתעמתו עם שוטרים. אחד המפגינים נכנס מתחת למכת"זית לתשואות המוחים: "גיבור ישראל". אחד מהפרשים נפגע מלפיד בוער שהושלך לעברו. המפגינים הצליחו שוב לפרוץ מחסום בדרך לביתו של ראש הממשלה עד שנהדפו, ומכת"זית הופעלה. לאחר העימותים, ראש השב"כ רונן בר הגיע באופן חריג לביתו של נתניהו בירושלים.
 
בתום העצרת מול הכנסת, החלו המוחים לצעוד ברחבי ירושלים עם לפידים. כוחות המשטרה בלמו את הצעידה ברחוב רד״ק, והתפתחו עימותים בין המוחים לשוטרים שהגיעו כמעט עד למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפיד בוער אף נזרק לעבר כיוון אחד הפרשים שמנסה לפזר את המפגינים, שהקיפו את מעון נתניהו. השוטרים התעמתו גם עם אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר שעדיין חטוף בעזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפעם הוא צודק
    שמאל ימין 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האנרכיסטיםמכניסים לעצמם הרבה גולים עצמיים.
    סגור