השוק

שופרסל מספקת תשובות: זו הסיבה למינויים של האחים אמיר

שופרסל ענתה לשאלות הרשות לני"ע כי המהלכים נעשו כדי: "להפחית את חוסר הוודאות הכרוכה בשינויים במבנה החזקות בעלי העניין בחברה ובמבנה הדירקטוריון והנהלת החברה, ולאפשר המשכיות בניהול החברה ובעבודת הדירקטוריון, ללא עיכובים נוספים, ובכך לתרום להמשך פעילותה התקינה של החברה"
מערכת ice |  3
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
רשות ניירות ערך פנתה בשבוע שעבר לשופרסל והפנתה אליה שאלות נוקבות בנוגע לתקינות מינוי הדירקטורים, היו"ר והמנכ"ל החדשים האחים אמיר, בעלי השליטה החדשים ברשת, אבל על פי פרסום בכלכליסט, שופרסל החזירה מכתב תשובה לרשות ני"ע כי לדבריה הפעולות ננקטו לטובת המשכיות בניהול החברה והדירקטוריון.
עוד התבקשו לספק תשובה להחלטת הדירקטוריון למנות את ששת הדירקטורים החדשים: יוסי אמיר, חזי צאיג, צילי נווה, ארז כלפון, שפירא ומשה ויינגרטן, בחודש שעבר מיד לאחר השלמת רכישת 24.9% של האחים יוסי ושלומי אמיר מבעלי המניות המוסדיים, כשלפי הרשות המינוי אושר על ידי הדירקטוריון מבלי שהובא לאסיפה כללית של בעלי המניות בחברה.
 
בכלכליסט פורסם כי שופרסל ענתה כי המהלכים נעשו כדי: "להפחית את חוסר הוודאות הכרוכה בשינויים במבנה החזקות בעלי העניין בחברה ובמבנה הדירקטוריון והנהלת החברה, ולאפשר המשכיות בניהול החברה ובעבודת הדירקטוריון, ללא עיכובים נוספים, ובכך לתרום להמשך פעילותה התקינה של החברה ולמניעת נזקים שעלולים להיגרם לה עקב אי הוודאות שתשרור בתקופה זו".
עוד הוסבר: "בנסיבות הנוכחיות, סבר הדירקטוריון כי מאחר שהחברה נדרשת למנות יו"ר באופן מיידי, הרי שבשלב זה יש לבחור יו"ר שאינו מועסק בחברה בשכר, וכי יהיה ראוי למנות לתפקיד דירקטור המסווג כבלתי תלוי, נוכח היתרונות של מינוי יו"ר דב"ת בהגשמת תפקיד הפיקוח של הדירקטוריון על ההנהלה בחברה ללא בעל שליטה". בשופרסל ציינו כי לצד קבלת החלטה זאת, החליט הדירקטוריון להקים בהקדם ועדה ייעודית עם רוב של דירקטורים בלתי תלויים, "אשר תבחן את איפיון פרופיל תפקידו של היו"ר, לרבות בשאלת הצורך ביו"ר המועסק בחברה והיקף תפקידו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרשת יקרה מאוד!
    מזמן נטשנו אותם 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש רשתות דיסקאונט זולות בהרבה , עם מבחר גדול יותר, כך שממש אין מה לחפש שם
    סגור
  • 2.
    באו לעשות סיבוב
    עוזי 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    להערכתי הם זיהו את השווי הנמוך של מניית שופרסל. הם יקצצו מאות משרות יחסכו הרבה כסף לא ישקיעו בהסבת סניפי הרשת . לאחר מכן ינפיקו יעשו מילארד וזה שיבוא אחריהם יצטרך להתמודד
    סגור
  • 1.
    שופרסל רשת לעשירים
    שרגא 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רשת מסורבלת עם סל מוצרים יקר יותר מרשתות אחרות, קשה יהיה להם להתמודד מול רשתות כמו ויקטורי, רמי לוי, יוחננוף, אושר עד, חצי חינם ועוד
    סגור