השוק

אייל עופר תחת מתקפה איראנית: ספינה בבעלותו נתפסה ושניים נרצחו

האונייה נמצאת בבעלותו של אחד מעשירי ישראל, אייל עופר. סוכנות הידיעות הרשמית של איראן מאשרת כי משמרות המהפכה השתלטו על ספינה שקשורה לישראל. הספינה מועברת כעת למים הטריטוריאלים של איראן. שני אנשי צוות נרצחו
מערכת ice |  3
אייל עופר (צילום ויקיפדיה)
דיווחים בעולם כי כוחות צבא איראניים השתלטו על ספינה ליד מיצרי הורמוז. לפי הדיווחים, מדובר על הספינה MSC ARIES ששטה תחת דגל פורטוגל, ועשתה את דרכה מאיחוד האמירויות להודו, על פי הדיווחים, שניים מאנשי הצוות נרצחו, כש-20 אזרחים פיליפינים היו על הסיפון.
מתברר כי אותה אונייה נמצאת בבעלותו של אחד מעשירי ישראל, אייל עופר. סוכנות הידיעות הרשמית של איראן מאשרת כי משמרות המהפכה השתלטו על ספינה שקשורה לישראל. הספינה מועברת כעת למים הטריטוריאלים של איראן.
 
יש לציין, כי ספינות של החברה הזו הותקפו ע״י איראן ושלוחותיה כבר פעמים רבות בעבר, בשל ההקשר הישראלי, עוד לפני המלחמה - המפורסמת שבהן היא האונייה מרסר סטריט שהותקפה ע״י איראן ב-2021 ונהרגו בה שני אנשי צוות לא ישראלים.
איש העסקים ניצב במקום השני ברשימת עשירי ישראל, על אף שאייל עופר, רשם הפסדים של 4 מיליון דולר, כאשר הוא ממוקם במקום ה-85 בעולם עם הון מוערך ב-24 מיליארד דולר. במקום השלישי, מיד אחריו של אייל ממוקם אחיו, עידן עופר, שרשם גם הוא שבוע חלש עם הפסדים של 55 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 17.2 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-110 בעולם.
בינתיים, דובר צה״ל, תת-אלוף דניאל הגרי יצא בהצהרה לתקשורת הזרה: ״איראן היא נותנת החסות הגדולה ביותר בעולם לטרור. צה״ל ערוך לכל התרחישים וינקוט את הצעדים הנדרשים - יחד עם בעלי בריתנו - כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל״
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה זה?
    קוסמטיקאי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה? ואיייי
    סגור
  • 2.
    פרסים מעצבנים
    אחד שיודעת 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו מה זה תקופת השודדים. פיראטים מחורבנים. פרימיטיביים. גנבים סוג ז חסרי מוח
    סגור
  • 1.
    לא חרד
    אוונגארד 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנם הרבה אנשים , שאני חרד להם . אייל עופר , איננו אחד מהם .
    סגור