השוק

דירוג מנהלי הכסף: זה מנהל ההשקעות עם התשואה הטובה במרץ

דירוג מנהלי ההשקעות לחודש מרץ מגלה כי בית ההשקעות אלטשולר שחם חוזר למשחק אבל בית ההשקעות מור מוביל את הרבעון הראשון; התשואות אגב, של כל מנהלי ההשקעות הגדולים היו לא רעות בכלל בחודש מרץ; הדירוג המלא
ניצן כהן | 
בתי השקעות (צילום רמי זרנגר, יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)
חודש מרץ היה בסך הכל חודש טוב למנהלי ההשקעות, הם השיגו תשואות לא רעות כשבכלל הרבעון הראשון של השנה היה רבעון לא רע עבורם. דירוג מנהלי ההשקעות לחודש מרץ מגלה כי בית ההשקעות אלטשולר שחם חוזר למשחק אבל בית ההשקעות מור מוביל את טבלת התשואות הרבעונית.
לפני שניכנס לדירוג עצמו נבהיר כי הדירוג הוא עבור ניהול ההשקעות בקרנות ההשתלמות במסלול הכללי. באופן עקרוני בקרנות השתלמות אין מגבלה רגולטורית על ההשקעה (כמו אג"ח מיועדות או מסלולים תלויי גיל), הציבור מפקיד לאפיק הזה מידי חודש כסף, וכל עוד שוק העבודה הדוק. קרנות ההשתלמות הן אפיק השקעה לטווח הבינוני ומכאן שאין לחץ על מנהלי ההשקעות להשיג את התשואה הגבוהה ביותר בכל רגע נתון, אלא הם יכולים לתקן במעלה הדרך.
 
את המסלול הכללי בחרנו מאחר ומדובר במסלול שנותן מקסימום חופש פעולה למנהלי ההשקעות ולמעשה לא מחייב אותם לאפיק ספציפי או לטריטוריה ספציפית ומכאן שכל מנהל השקעות יכול להביא לידי ביטוי את כל היכולות שלו ללא מגבלות ומכאן החשיבות של הדירוג.
נזכיר כי קרנות ההשתלמות הן אחד מאפיקי ההשקעה הפופולריים בישראל גם בשל השתתפות המעסיק בהפקדה השוטפת וגם בגלל הטבת המס שיש באפיק הזה והטבה זו כוללת פטור ממס רווחי הון על הרווחים שנצברו בקרן אחרי 6 שנים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה