השוק

בעקבות המתיחות בין ישראל לאיראן: מחירי הזהב שוברים שיאים

בעקבות המתקפה של איראן על ישראל, הביקוש לזהב עולה, וכך גם מחירו של הזהב שממשיך לנסוק והגיע עד ל-2,383 דולר לאונקיה. על פי הערכות של משקיעים, במקרה של תגובה ישראלית, הזהב צפוי להמשיך לשבור שיאים ולהגיע עד כדי 3,000 דולר לאונקיה
מערכת ice | 
ישראל, איראן (צילום vecteezy, shutterstock)
בעקבות המתקפה של איראן על ישראל, במסגרתה היא שיגלה למעלה מ-300 כלי טייס בלתי מאוישים וטילי שיוט וקרקע, והמתיחות האדירה ששוררת בתקופה האחרונה במזרח התיכון בעקבות כך, הביקוש לזהב עולה, וכך גם מחירו של הזהב שממשיך לנסוק. 
למעשה, מחיר הזהב הגיע אתמול (שני) לשיא חדש של כל הזמנים כשעמדו על 2,383 דולר לאונקיה, עלייה של 0.37%. על פי הערכות של בכירים בענף, המחירים עוד צפויים לנסוק ואף להגיע עד ל-3,000 דולר לאונקיה אחת.
 
אז מדוע זה קורה אתם שואלים? ובכן, הבהלה אל הזהב בעקבות המתיחות בין ישראל לאיראן ובמזרח התיכון בכלל, מגיעה כי אנשים מחפשים להשקיע את כספם בנכסים, כאשר הזהב הוא אחד הבולטים שבהם. 
כעת, המשקיעים מחכים לתגובה ישראלית נגד איראן, ומצפים לראות לאן עוד יש לכל העסק הרותח הזה להגיע. על פי הערכות של משקיעים בשוק, אם אכן ישראל תתקוף את איראן ותירשם עליית מדרגה במלחמה, הביקושים רק ימשיכו לעלות ומחירי הזהב כאמור צפויים להמשיך לשבור שיאים ולהגיע עד ל-3,000 דולר לאונקיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה